مدیر آموزش و پرورش ملارد:

ورزش و فعالیت‌های جسمانی عامل ابراز توانایی در دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد، ورزش و فعالیت‌های جسمانی را عاملی برای ابراز توانایی‌های نهفته در دانش‌آموزان با نیازهای ویژه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۵۱۰۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ورزش و فعالیت‌های جسمانی عامل ابراز توانایی در دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است

سعید تیموری‌راد در جشنواره ورزشی ویژه دانش‌آموزان پسر استثنایی آموزشگاه‌های متوسطه که به مناسبت هفته بهداشت روان و هفته تربیت‌بدنی و ورزش در قالب طرح شهید خرازی در سالن دوومیدانی برادران شهید مظفر ملارد برگزار شد، خاطرنشان کرد: کرد: این برنامه با هدف ایجاد نشاط و روحیه در دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه با همکاری کارشناسی تربیت‌بدنی آموزش و پرورش برگزار شده و قطعاً آثار ورزش بر تقویت ابعاد جسمی و معنوی افراد بر همگان محرز است.

وی ضمن تأکید بر اهمیت شکوفایی استعدادهای نهفته دانش‌آموزان با نیازهای ویژه افزود: این دانش‌آموزان از کودکی از جمع دیگر دانش‌آموزان در سطح جامعه، متمایز می‌شوند اما ورزش و جشنواره‌های ورزشی باعث می‌شود تا بتوانند سطح واقعی توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد تصریح کرد: یکی از موضوعات حائز اهمیت در آموزش و پرورش مدارس استثنایی این است که به ورزش در این مدارس اهمیت بسیاری داده شود؛ چرا که ورزش، راهی بسیار جذاب و مفرح برای تقویت عضلات دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه و تغییر روحیه آنان به سمت و سوی روحیات مثبت و سازنده است.

خبرنگار : دانش آموز، سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار