معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

جشنواره‌ها و مسابقات از بسترهای شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است

پاکدشت (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، برگزاری مسابقات و جشنواره‌های دانش‌آموزی را به عنوان یکی از بسترهای شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۸۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره‌ها و مسابقات از بسترهای شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است

محمدحسین پورثانی در آیین تجلیل از منتخبین جشنواره‌‌ها و مسابقات دانش‌آموزی معاونت پرورشی و فرهنگی که در سالن همایش‌های بین‌المللی فرهنگسرای بهمن برگزار شد، اظهار کرد: امروز اختتامیه مسابقات دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران و افتتاحیه مسابقات سال آینده برگزار شد که شور و هیجان دختران حاضر در این برنامه بسیار عالی بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از بسترهایی که باعث شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان است و می‌توانیم استعدادهای دانش‌آموزان را در آن شکوفا کنیم، همین مسابقات هستند. مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات قرآن و مسابقات دیگری که در کنار مسائل آموزشی در سطح آموزش و پرورش با شرکت میلیون‌ها دانش‌آموز انجام می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: دانش‌آموزان با شرکت در مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات قرآنی و مسابقات دیگر در واقع استعدادهای خود را می‌شناسند و سعی می‌کنند خود را در زمینه‌های مختلف رشد دهند. اثرات مثبت این مسابقات در سطح ملی قابل توجه است و نیاز به تلاش بیشتری برای حمایت از این دانش‌آموزان است.

خبرنگار : دانش‌آموز، مهدیس کمانکش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار