قائم‌مقام جمعیت فرهنگیان جوان کشور:

روایت صحیح از فلسطین کلید حمایت از جبهه مقاومت است

پاکدشت (پانا) - دانش‌آموخته علوم تربیتی و قائم‌مقام جمعیت فرهنگیان جوان کشور، روایت صحیح از فلسطین را کلید حمایت از جبهه مقاومت دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۷۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
روایت صحیح از فلسطین کلید حمایت از جبهه مقاومت است

مازیار کوچکی در گفت‌وگو با پانا ضمن تاکید بر ضرورت آگاهی‌بخشی در خصوص اتفاقات منطقه و فلسطین گفت: «معتقدیم اگر می‌خواهیم همه مردم ایران را به حامیان حقیقی فلسطین و جبهه مقاومت تبدیل کنیم باید روایت صحیح اتفاقات منطقه را به گوششان برسانیم. به همین منظور، مدرسه‌ای به نام «مدرسه فلسطین» راه‌اندازی کرده‌ایم تا به علاقه‌مندان حمایت از فلسطین، آموزش‌های لازم را ارائه دهیم و آن‌ها را به راویان قصه فلسطین تبدیل کنیم.»

وی با اشاره به فواید برگزاری چنین روایت‌هایی افزود: «هر فرد ایرانی علاوه بر نقش خود در جامعه و کشور، نقشی جهانی و منطقه‌ای نیز دارد و برای تشخیص این نقش و وظیفه در جهان باید از اتفاقات پیرامون خود آگاه باشد. برنامه‌هایی مانند این روایت‌ها به ما کمک می‌کنند تا نقش خود در پازل جهانی را تشخیص دهیم.»

کوچکی از برنامه‌های آتی جمعیت فرهنگیان جوان برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان خبر داد و گفت: «در مدارس حضور یافته و برای دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه، روایتگری می‌کنیم و آن‌ها را به راوی شدن تشویق می‌کنیم. اکنون نیز راویان کوچکی از کلاس‌های سوم و چهارم ابتدایی داریم که در کلاس‌های خود روایتگر قصه فلسطین هستند.»

دانش‌آموخته علوم تربیتی و قائم‌مقام جمعیت فرهنگیان جوان کشور ابراز کرد: «امید است با آگاهی‌بخشی و روایت صحیح، شاهد حمایت هرچه بیشتر مردم ایران از فلسطین و جبهه مقاومت باشیم.»

خبرنگار : ریحانه خوافی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار