امام جمعه رودهن:

برنامه‌های فرهنگی و تربیتی مدارس باید جذاب و با شیوه‌های نوین اجرا شود

رودهن (پانا) - امام جمعه رودهن، عامل جذب دانش‌آموزان به مفاهیم فرهنگی و تربیتی و پیشبرد تربیت اصولی آنان را استفاده از شیوه‌های جذاب و نوین دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۷۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد

جلسه کمیته همکاری حوزه‌های علمیه شهرستان دماوند و آموزش و پرورش بخش رودهن با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی (امام جمعه بخش رودهن)، زهرا رستمی (رئیس) و مهدی حبیبی (معاون پرورشی آموزش و پرورش رودهن)، مسئول ستاد نماز جمعه و جمعی از مدیران مدارس در دفتر امام جمعه بخش رودهن برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی، امام جمعه بخش رودهن در این جلسه عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی و تربیتی مدارس باید جذاب  و با شیوه‌های نوین و متناسب با نیاز دانش‌آموزان طرح‌ریزی و اجرا شود تا بتوان دانش‌آموز را جذب کرده و سیر تربیتی را در مسیری درست و اصولی پیش برد.

وی افزود: مدیران و کادر آموزشی مدارس در کنار توجه به مسائل آموزشی باید به برنامه‌های فرهنگی و تربیتی، اهتمام جدی داشته باشند و در این مسیر هم برنامه‌ریزی هدفمند داشته باشند و هم برنامه‌ها را اجرایی کنند.

حجت‌الاسلام حسینی مطرح کرد: توجه به بیان نکات اخلاقی تربیتی در ضمن مباحث درسی مورد توجه معلمان قرار گیرد. دانش آموزان، سرمایه‌های کشور و آینده‌سازان این مرز و بوم هستند و همه ما نسبت به تربیت نسلی بالنده و موفق باید دغدغه همگانی داشته باشیم.

همچنین در این جلسه پیرامون مسائل فرهنگی دانش‌آموزان بخش رودهن بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات و چاره‌اندیشی‌هایی اتخاذ شد.

خبرنگار : دانش‌آموز، فاطمه کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار