فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران خبر داد:

ارائه بیش از 50 برنامه در راستای خدمت‌رسانی به مردم

ورامین (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از ارائه بیش از 50 برنامه به مناسبت هفته فراجا در راستای خدمت‌رسانی به مردم خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۷۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
ارائه بیش از 50 برنامه در راستای خدمت‌رسانی به مردم

دلاور القاصی‌مهر در نشست خبری به مناسبت هفته فراجا با خبرنگاران شرق تهران تصریح کرد: شعار پلیس در هفته نیروی انتظامی با عنوان «پلیس هوشمند» نامگذاری شده و این مهم منوط به این است که شهروندان قانونمند باشند. اگر افراد قانون را رعایت کنند، پلیس به‌صورت خودکار به سمت هدف مورد نظر خود حرکت می‌کند.

وی گفت: دولت و مردم با دانش و اقداماتی که دارند می‌توانند به پلیس کمک کنند و پلیس را در هدف خود یعنی ایجاد امنیت و آرامش مردم، یاری کنند تا خدمت‌رسانی شایسته‌ای به مردم ارائه شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خصوص برنامه‌های نیروی انتظامی در این ایام گفت: نیروی انتظامی بیش از ۵۰ برنامه از جمله نشست خبری با خبرنگاران، دیدار با ائمه جمعه، حضور در نمازهای جمعه و مساجد، میز خدمت، ویزیت رایگان و غبارروبی مزار شهدا در راستای شعار پلیس هوشمند در سطح شرق استان تهران دارد. علاوه بر این برنامه‌ها تلاش می‌کنیم خدمت‌رسانی مضاعفی را به طور ویژه در این هفته به مردم ارائه دهیم.

القاصی‌مهر خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های ما تَرد اتباع غیرمجاز است و فراجا شرق استان تهران نسبت به جمع‌آوری اتباع غیرمجاز اقدام کرده و از همه اصناف خواستاریم از نیروی انسانی ایرانی استفاده کنند که کمک بسیاری به تولید داخلی کشور است. طبق تعریف وزارت کار، اتباع باید در کارهایی که مجاز هستند، مشغول به کار شوند و به‌کارگیری اتباع در بقیه اصناف، غیرمجاز و ممنوع است.

خبرنگار : دانش آموزان، هانیه کشوری و پریا یاراحمدی عکاس : دانش آموزان ، پریا یاراحمدی و ریحانه سادات حسین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار