مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

جشن عاطفه‌ها نماد همدلی و نوع‌دوستی بین دانش‌آموزان است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد به مزین شدن شور عاطفه‌ها به یاد و نام مجاهد شهید سیدحسن نصرالله و شهید عباس نیلفروشان اشاره کرد و جشن عاطفه‌ها را نماد همدلی و نوع‌دوستی بین دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۵۰۶۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها نماد همدلی و نوع‌دوستی بین دانش‌آموزان است

سعید تیموری‌راد در مراسم شور عاطفه‌ها در دبستان ایران جان‌محمدی صفادشت عنوان کرد: همزمان با سراسر کشور، ۷۹ هزار دانش‌آموز از ۲۷۸ مدرسه در شهرستان ملارد، مراسم شور عاطفه‌ها را با یاد و نام سید مقاومت، دبیرکل حزب‌الله لبنان شهید سیدحسن نصرالله و شهید عباس نیلفروشان و دیگر شهدای مقاومت برگزار کردند.

وی جشن عاطفه‌ها را یک جشن دینی و ملی دانست و اظهار کرد: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها، ترویج فرهنگ انفاق، صدقه، احسان و نهادینه کردن این موضوع بین نونهالان و نوجوانان است و این مراسم با هدف حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند و کمک به هزینه‌های تحصیلی آنان در مهر هر سال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خطاب به دانش‌آموزان گفت: یکی از صفات برجسته ایرانی‌ها، مهرورزی به همنوعان است و زندگی خانواده‌های ایرانی مملو از عاطفه و فرهنگ نوع‌دوستی است. خداوند در قرآن کریم، بارها بر کمک به همنوعان و رفع نیاز نیازمندان تأکید کرده و افراد خیّر، نیکوکار و سخاوتمند را دوست دارد و شما دانش‌آموزان باید از هم‌اکنون کمک به همنوع را یاد بگیرید.

تیموری‌راد خاطرنشان کرد: این مراسم با مشارکت دانش‌آموزان، خیرین و آموزش‌ و پرورش و اولیا برگزار می‌شود و تمام کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای حمایت به دانش‌آموزان نیازمند استفاده می‌شود. در آموزش و پرورش تمام تلاش‌ها معطوف به حمایت از خانواده‌های نیازمند و محروم است و امیدوارم روزی فرا برسد که هیچ خانواده‌ای به دلیل عدم بضاعت مالی، دغدغه تحصیل فرزند خود را نداشته باشد.

خبرنگار : بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار