مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در خطبه‌های پیش از نمازجمعه:

کسب بیش از ۳۰۶ رتبه برتر بین‌المللی، کشوری و استانی توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان ملاردی

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در خطبه‌های پیش از نمازجمعه این هفته، از کسب بیش از ۳۰۶ رتبه برتر بین‌المللی، کشوری و استانی توسط فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان ملاردی خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب بیش از ۳۰۶ رتبه برتر بین‌المللی، کشوری و استانی توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان ملاردی

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد و سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای حضرت زهرا(س) بخش صفادشت، ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) اظهار کرد: از تمامی مسئولین، ائمه جمعه و... که همیشه یار و همراه آموزش و پرورش بودند و از حمایت‌های خود در جهت پیشبرد اهداف والای آموزش و پرورش دریغ نکردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

تیموری‌راد، به بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: پروژه مهر که به عنوان یک طرح ملی در آموزش و پرورش محسوب می‌شود در تابستان در همه مدارس ملارد و بخش صفادشت شروع شده است و جا دارد از تلاش‌های شبانه روزی همکاران فرهنگی، مدیران و معاونین مدارس، که در جهت تحقق اهداف آموزش و پرورش که ذیل سند تحول بنیادین است تشکر کنم که با تمام وجود، محیطی مناسب و با نشاط و زیبا برای ورود دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی مهیا می‌کنند.

وی، یکی از مصادیق سند تحول بنیادین را، موضوع مردمی‌سازی مدارس دانست و عنوان کرد: همه ما، مردم بخش صفادشت و ملارد، مسئولین، ارگان‌ها، گروه‌های جهادی و انجمن اولیا و مربیان باید پای کار بیاییم و کمک کنیم تا مدارس را برای شروعی زیبا و به عبارتی رسیدن به مأموریت اصلی که همان تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان این شهرستان است آماده و مهیا کنیم.

این مقام مسئول، به اقدامات مهم آموزش و پرورش در سال گذشته اشاره کرد و افزود: تعیین تکلیف اماکن و مدارسی که فاقد سند مالکیت بودند از قبیل ۱۰ سند مدرسه به متراژ ۳۵ هزار متر مربع و به ارزش ریالی حداقل ۱۰۰۰ میلیارد تومان در بخش صفادشت اخذ شد. ۱۸ سند مدرسه در شرف صدور سند تک‌برگ هستند و مالکیت آنها به نام آموزش و پرورش رقم می‌خورد.

تیموری‌راد، خاطرنشان کرد: در دو سال اخیر به کمک اداره نوسازی استان تهران و کمک خیرین مدرسه‌ساز، ۱۵۱ کلاس درس در قالب ۱۶ مدرسه به بهره‌برداری رسید و اخیرا پنجاهمین مدرسه خیری در هفته گذشته در روستای بیدگنه، به بهره‌برداری رسید. همچنین تفاهم‌نامه مدرسه ۲۲ کلاسه به همت یکی از خیرین به امضا رسید و ۱۷۷ کلاس درس، در قالب ۱۴ مدرسه افتتاح می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد در ادامه افزود: کسب بیش از ۳۰۶ عنوان رتبه برتر بین‌المللی، کشوری و استانی توسط فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان عزیز از اتفاقات بی‌نظیر آموزش و پرورش بود. همچنین کسب مدیر نمونه کشوری در بین مدیران سراسر کشور توسط مهدی بشیرنژاد مدیر توانمند این شهرستان و نیز انتخاب و حضور هفت مدیر خلاق و تحول‌گرا در رویداد بین‌المللی الف‌تا و دو مدیر تلاش‌گر به‌نام مهدی بشیرنژاد و فاطمه شاکر جداقیه در رویداد بین‌المللی الف‌تا، به مرحله کشوری راه یافتند. هم‌اکنون این رویداد در برج میلاد درحال برگزاری است.

تیموری‌راد در پایان سخنرانی خود تصریح کرد: ساخت سینمای دانش‌آموزی در سالن شهید طحانی، ساخت خوابگاه دانش‌آموزی در مجموعه ورزشی ثمری با ظرفیت ۳۰۰ دانش‌آموز، پیگیری ساخت اردوگاه دانش‌آموزی در روستای خوشنام با اختصاص زمینی به مساحت ۸ هکتار و افتتاح دانشگاه فرهنگیان در بخش صفادشت از اقدامات مهمی است که در حال پیگیری است.

 

خبرنگار : بتول رحیمی، محمدپارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار