معاون پرورشی آموزشگاه عطیه ۲ در گفت‌وگو با پانا:

آموزشگاه عطیه آماده آغاز سال تحصیلی جدید شد

ملارد (پانا) - معاون پرورشی آموزشگاه عطیه ۲ با اشاره به تلاش و همکاری اولیا و همکاران از آماده‌سازی این مدرسه برای آغاز سال تحصیلی جدید با انجام فعالیت‌های گسترده در پروژه مهر خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
آموزشگاه عطیه آماده آغاز سال تحصیلی جدید شد

فاطمه رستمی در گفت‌وگو با پانا در مورد فعالیت‌های انجام‌شده در پروژه مهر عنوان کرد: «پروژه مهر با هدف آماده‌سازی مدرسه برای آغاز سال تحصیلی جدید در اوایل تیرماه شروع و تا اواسط شهریور ادامه داشت که با تلاش و همکاری همکاران و مدیران 2 شیفت توانستیم فعالیت‌های گسترده‌ای را به انجام برسانیم.»

رستمی با اشاره به فعالیت‌های اصلی پروژه مهر گفت: «اولویت ما زیباسازی و رنگ‌آمیزی فضای مدرسه بود. حیاط، کلاس‌ها و سالن مدرسه با رنگ‌های جدید و شاد تزیین شد تا فضایی دلنشین و انگیزه‌بخش برای دانش‌آموزان ایجاد شود. همچنین سرویس‌های بهداشتی دانش‌آموزان نیز نوسازی و تجهیز شدند تا فضایی بهداشتی و ایمن برای آن‌ها فراهم شود.»

وی تصریح کرد: «آزمایشگاه و کتابخانه نیز به‌طور کامل پاکسازی و منظم شدند تا فضایی مطمئن و مناسب برای مطالعه و تحقیق دانش‌آموزان فراهم شود. پرده‌های سالن نیز نو شدند و نمازخانه با فرش و پرده نو تجهیز شد تا فضایی مناسب برای عبادت دانش‌آموزان ایجاد شود. همچنین ام‌دی‌اف در کلاس‌ها نصب شد تا فضایی گرم‌تر و دلنشین‌تر برای دانش‌آموزان ایجاد شود.»

معاون مدرسه عطیه ۲ در مورد تامین هزینه‌ها گفت: «هزینه این فعالیت‌ها از طریق کمک‌های اولیای دانش‌آموزان تامین شد و از هیچ ارگانی کمک دریافت نکردیم و واقعاً سپاسگزار این همکاری و صمیمیت والدین هستیم. هزینه تخمینی برای نوسازی سرویس‌های بهداشتی حدود ۴۰ میلیون تومان بود که به لطف همکاری والدین توانستیم این مبلغ را بپردازیم.»

رستمی افزود: «امیدواریم با انجام این فعالیت‌ها، فضایی دلچسب و انگیزه‌بخش برای دانش‌آموزان فراهم کرده باشیم تا سال جدید را با روحیه و انگیزه بالا شروع کنند. همیشه تلاش می‌کنیم با انجام فعالیت‌های مختلف، فضایی بهتر و پویاتر برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم‌ و در خدمت به آن‌ها تمام تلاش خود را به کار گیریم.»

خبرنگار : دانش‌آموزان: زهرا ابراهیمی، باران جهانگیری، ریحانه جعفری، آرمیتا بی‌نیاز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار