مسئول اردویی آموزش و پرورش ملارد:

اردوی «مثبت هشتادیا» با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز در تابستان به ایستگاه پایانی خود رسید

ملارد (پانا) - مسئول اردویی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد از رسیدن به ایستگاه پایانی اردوی مثبت هشتادی‌های این شهرستان خبر داد و عنوان کرد که ۶۰۰ دانش‌آموز در اردوهای تابستانی شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۵۰۰۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اردوی «مثبت هشتادیا» با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز در تابستان به ایستگاه پایانی خود رسید

اردوی مثبت هشتادیا با حضور ۸۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه حجت در اردوگاه شهید منتظری به ایستگاه پایانی خود رسید. این اردو که از اوایل تیر آغاز شده بود در ۵ مرحله و با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز به صورت رایگان برگزار شد.

سید‌رشید حسینی، مسئول اردویی آموزش و پرورش شهرستان ملارد در این باره به پانا گفت: «هدف از برگزاری این اردوها، ایجاد نشاط و شادابی در بین دانش‌آموزان برای شروع سال تحصیلی جدید بود. در طول ایام تابستان، تربیت بدون توقف ادامه دارد و نزدیک به ۳۰۰ دانش‌آموز نیز در اردوهای راهیان پیشرفت و ورزشی شرکت کردند.»

وی افزود: «در مجموع، ۹۰۰ دانش‌آموز شهرستان ملارد در پایگاه‌های تابستانه از اردوگاه‌های شهید منتظری و شهید ثمری و همچنین کارخانه‌های این شهرستان دیدن کردند.»

حسینی، اردوهای تابستانی را فرصتی برای تفریح و سرگرمی دانش‌آموزان دانست و تاکید کرد: «این اردوها زمینه مناسبی برای آموزش‌های مختلف و تقویت روحیه‌ همکاری و همدلی در بین آن‌ها فراهم کرد. امیدواریم این اردوها در سال‌های آینده نیز با کیفیت بهتر و برنامه‌های متنوع‌تر برگزار شوند.»

خبرنگار : دانش‌آموز، زهرا ابراهیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار