مدیر دبیرستان حجاب شهرستان ورامین تشریح کرد:

اقدامات «پروژه مهر» در مدرسه حجاب شهرستان ورامین

ورامین (پانا) - مدیر دبیرستان حجاب شهرستان ورامین اقدامات انجام‌شده برای «پروژه مهر» ویژه آغاز سال تحصیلی جدید در این دبیرستان را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۸۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد

ربابه محمدی در تشریح اقدامات پروژه مهر برای آغاز سال تحصیلی جدید در گفت‌وگو با پانا گفت: «در طول تابستان به همت و یاری کادر اجرایی مدرسه، تمام تلاش خود را انجام دادیم تا مدرسه‌ای امن، شاداب، ایمن و نظیف برای دانش‌آموزان آماده کنیم.»

محمدی در خصوص اقدامات انجام‌شده در تابستان برای شاداب‌سازی مدرسه اظهار کرد: «از جمله اقداماتی که صورت گرفته در این ایام، نقاشی عمومی ساختمان از جمله کلاس‌ها و در و دیوار و تمام محیط کلاس را سعی کردیم شاداب‌سازی کنیم. همچنین پرده‌های کلاس‌ها تعویض شد و ساعت دیواری برای کلاس‌ها تهیه شد و  قاب عکس مقام معظم رهبری تهیه شد و کلاس‌ها را به این قاب مزین کردیم.»

وی در مورد تجهیز کلاس‌های هوشمند گفت: «کلاس‌های هوشمند را تعمیر و تجهیز کردیم به‌طوری که 90 درصد مدرسه هوشمند است و دانش‌آموزان، نیازی به جابه‌جایی کلاس برای استفاده از تخته هوشمند ندارند. تهیه و تجهیز وسایل آزمایشگاهی و کارگاهی و نظافت عمومی اتاق بهداشت و کتابخانه مدرسه و تهیه کتاب‌های جدید برای کتابخانه نیز انجام شد.»

مدیر دبیرستان حجاب شهرستان ورامین در خصوص توجه به دانش‌آموزان کم‌برخوردار خاطرنشان کرد: «در این ایام، تهیه اقلام و لباس برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت انجام شد.»

محمدی ادامه داد:«سعی کردیم در طول تابستان، محیطی شاداب برای معلمان و دانش‌آموزان ایجاد کنیم. همچنین جشن جوانه را برای دانش‌آموزان ورودی پایه هفتم خواهیم داشت که به باشکوه‌ترین نوع خود برگزار می‌شود. تعدادی هدیه برای این عزیزان تهیه کردیم و با گل و هدیه از دانش‌آموزان ورودی، استقبال می‌کنیم.»

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: «مقدمات هفته دفاع مقدس  آماده شده تا یاد شهدا و دفاع مقدس را گرامی بداریم و در این مراسم از راویان جنگ تحمیلی دعوت کرده‌ایم تا در برنامه‌ها حضور پیدا کنند.»

حجم فایل ویدیویی : ۲۲.۹۱M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۴:۲۴ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌‎آموزان: ریحانه‌سادات حسینی و معصومه رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار