فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک:

فرمول مقابله با جنگ شناختی، جهاد تبیین است

قرچک (پانا) - فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک در نشست صمیمی با فرماندهان واحد مدارس این شهرستان فرمول مثابله با جنگ شناختی را آگاهی نسل جوان و جهاد تبیین دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۷۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
فرمول مقابله با جنگ شناختی، جهاد تبیین است

مهدی علمدار فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک، در دیدار با فرمانده واحد‌ها و اعضای شورای بسیج دانش‌آموزی مدارس این شهرستان به تمامی دانش‌آموزان فعال اظهار کرد:  امروزه دشمن‌شناسی یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که همگان باید با آن آشنایی داشته باشند و چراکه این موضوع یک واقعیت اصولی جامعه‌ی امروزی ماست.

وی در ادامه افزود: در طول تاریخ ثابت شده که اگر دشمن را نشناسیم با یک چالش برخورد خواهیم کرد؛ چه بسا این موضوع فقط برای جامعه امروز نیست و این مسئله حتی از زمان امام حسین(ع) و عاشورا نیز سرریشه داشته است.

فرمانده ناحیه پانزده خرداد شهرستان قرچک با اشاره به جنگ‌های شناختی تشریح کرد: گلوله‌ جنگ شناختی خبر و هدف آن مغز انسان‌ها است، البته این یک نوع سیاست جمعی است که انسان را به مرور زمان نسبت به اتفاقات سرد کرده تا در نهایت طوری که می‌خواهند فرد را با خود همراه کنند.

علمدار ادامه داد: فرمول جنگ شناختی جهاد تبیین است و این عمل اول باید از نهادی کوچکتر به نام‌ خانواده و بعد مدرسه آغاز شود، تا رسالت ما کامل شود؛ چه بسا مهم تست که این عمل جهادی باشدکه برای رضای خدا و بدون هیچ‌‌چشم داشتی باشد.

وی در پایان جهاد تبیین را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: اگر جهاد تبیینی درست و اصولی انجام شود و با این کار بتوانیم مسیری  را هموار سازیم و عده‌ای را با خود همراه کنیم باعث تحولی نو در زندگی دنیوی و اخروی خود می‌شویم چراکه تغییر مثبتی در یک فرد یک نسل را نجات می‌دهد.

خبرنگار : دانش‌آموز هستی فراهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار