رییس شورای شهر اندیشه در گفت‌وگو با پانا:

فعالیت‌های موکب‌های آموزش و پرورش بروی کودکان بسیار اثرگذار است

شهریار(پانا) - رئیس شورای شهر اندیشه ضمن قدردانی از عوامل برگزار کننده موکب مربوط به آموزش و پرورش، از فعالیت‌های اثرگذار آنها بروی دانش‌آموزان یاد کرد.

کد مطلب: ۱۴۹۶۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد

مرتضی بهرامی، رییس شورای شهر اندیشه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی گفت: «امروز مراسم پیاده‌روی اربعین برای جاماندگان اربعین حسینی را در شهر اندیشه داریم و در مسیری که از ابتدای بلوار آزادی شروع می‌شود و تا مزار شهدا ختم می‌شود. در مسیر، ما به موکب‌هایی که در سر راه قرار دارند سر زدیم و بازدید داشتیم. و این بازدید به همراهی دکتر نوروزی ریاست آموزش و پرورش شهرستان شهریار، معاون و اعضای محترم شورا و سایر مسئولین انجام شد.»

وی افزود: «در موکب آموزش و پرورش شهرستان شهریار اقدامات بسیار خوبی انجام شده و این کار‌ها توسط مسئولین و متولیان انجام شده و جا دارد تشکر کنیم از همه عزیزانی که در برپایی این موکب نقش داشتند.»

بهرامی با اشاره به اثرات موکب دانش‌آموزی تصریح کرد: «یکی از کارهای بسیار خوبی که در اینجا مشاهده کردیم، نقاشی تصاویر مربوط به ائمه و مناسبت اربعین است که توسط کودکان اینجا رقم می‌خورد و طرح‌های دیگری که هدایایی نیز از این بابت برای عزیزان کودک و دانش آموزان در نظر گرفتند.»

حجم فایل ویدیویی : ۲۲.۵۴M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۴۱ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموز سیدحمیدرضا موسوی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار