مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر مطرح کرد؛

خبرنگاران عاملی موثر بر رشد و کیفیت حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش هستند

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، خبرنگاران را صدای مردم و عاملی موثر در رشد و کیفیت حوزه های مختلف آموزش و پرورش خواند و آنها را باعث رشد سرانه های آموزشی دانست.

کد مطلب: ۱۴۹۴۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران عاملی موثر بر رشد و کیفیت حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش هستند

اکبر قنبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، در حاشیه برگزاری جلسه گرامی داشت مقام خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات شهید ابراهیم هادی اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزار شد، نقش و حضور خبرنگاران در سطح شهرستان را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: حمایت ویژه خبرنگاران همواره شامل حال مردم اسلام‌شهر و ارگان‌ها بوده‌است. فرهنگیان و دانش‌آموزان خانواده بزرگی از مردم هستند، بی‌شک همراهی و دغدغه‌مندی اصحاب رسانه عاملی بزرگ برای جلوگیری از بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش و حل بسیاری از مشکلات دیگر بوده است.

قنبری با تاکید بر اهمیت خبر رسانی و اطلاع رسانی اخبار مهم و حائز اهمیت که از مهم ترین عوامل در حوزه کسب موفقیت است گفت: حمایت رسانه یکی از عوامل مهم در حوزه کسب موفقیت است چرا که نقدها و نظرات آن‌ها که در موضوع رسالت خبری و خبرنگاری است باعث رشد، بررسی و رفع مشکلات و ابهامات می شود.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، ضمن بیان اینکه حوزه رسانه از مهم‌ترین حوزه های آموزش و پرورش است اظهار کرد: خبرنگاران فاصله میان مردم و مسئولین را کمتر کرده و رفع مشکلات را از سطوح مردمی و کارشناسی به سطح های بالای وزارتی و مدیریتی رسانده است.

وی با تاکید بر این موضوع که اطلاع رسانی اخبار توسط خبرنگاران باعث روحیه همیاری و همکاری می شود، افزود: به لطف و محبت اطلاع رسانی خبرنگاران، شاهد همیاری و همکاری بیش از پیش خیرین مدرسه ساز،اولیا،فرهنگیان و دانش آموزان بوده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر مقام خبرنگار را دارای شأن و منزلت اجتماعی بالا دانست و در پایان جلسه از مقام شامخ و منزلت خبرنگاران تجلیل به عمل آورد.

خبرنگار : دانش‌آموز هدیه اوصالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار