دانش‌آموز خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران؛

قلم‌های جوان، آینده روشن خبرنگاری

پاکدشت (پانا)- دانش‌آموز خبرنگار پانا شهرستان پاکدشت در روز خبرنگار قلم دانش‌آموز خبرنگاران را راهی برای آینده روشن این شغل خواند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
قلم‌های جوان، آینده روشن خبرنگاری

امروز، در روز خبرنگار، نگاهمان را به نسل آینده این حرفه معطوف می‌کنیم؛ نسل جوانی که با اشتیاق و طراوت، قلم به دست گرفته‌اند تا صدای جامعه خود باشند، دانش‌آموز خبرنگارانی که سال‌هاست با خبرگزاری پانا همراه شده‌اند، امروزه به یکی از ارکان مهم رسانه تبدیل شده‌اند.

پانا، آن‌گاه که به این دانش‌آموزان فرصت داد تا صدای خود را به شنوایی همگان برسانند، نه تنها به خبرنگاری آینده خدمت کرد، بلکه به جامعه‌ای پویا و آگاه نیز کمک شایانی نمود. این دانش‌آموزان با قلم‌های جوان خود، رویدادها را از زاویه دید متفاوت و طرزی نوین به تصویر کشیده‌اند؛ آن‌ها با شور و شوق، به دنبال کشف حقایق و اطلاع‌رسانی دقیق بوده‌اند و با این کار، به اعتماد عمومی به رسانه‌ها افزوده‌اند.

هر گزارش، هر خبر، هر تحلیل که از قلم این دانش‌آموزان بیرون می‌آید، نشانه‌ای از آینده‌ای روشن برای خبرنگاری است؛ آینده‌ای که در آن، خبرنگاران جوان با روحیه پرسشگری، انتقادی و مسئولیت‌پذیری، به دنبال حقیقت خواهند بود.

امروز من به عنوان یک‌ دانش‌آموز خبرنگار که چندین سال است در این خبرگزاری زندگی کرده‌ام، از همه دانش‌آموزان خبرنگاری که با تلاش‌های شبانه‌روزیک خود، نام ایران را در عرصه رسانه‌ای بلند آوازه کرده‌اند، قدردانی میکنم؛ شما امید آینده خبرنگاری هستید و ما به شما افتخار می‌کنیم.

در پایان، به خبرگزاری پانا و تمامی عواملی که با ایجاد چنین بستری، به شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان کمک شایانی کرده است، تبریک گفته و از زحماتشان قدردانی می‌کنیم.

خبرنگار : دانش‌آموز، ریحانه خوافی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار