معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهریار:

ورزش، یکی از عوامل مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان است

شهریار (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان شهریار از برگزاری نشست سالانه دبیران تربیت‌بدنی این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از عوامل مهمی که آسیب‌های اجتماعی را در بین دانش‌آموزان و جامعه کاهش می‌دهد، ورزش است.

کد مطلب: ۱۴۹۲۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ورزش، یکی از عوامل مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان است

رضا رحیمی‌فر در حاشیه نشست سالانه دبیران تربیت‌بدنی شهرستان شهریار در گفت‌وگو با پانا دلیل برگزاری همایش‌ها در حوزه‌ تربیت‌بدنی را ارتقای سطح دانش و تقدیر از دبیران تربیت‌بدنی دانست و گفت: «بخشی از نیروها در حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی، همکاران ورزشی هستند که در مدارس به عنوان دبیر تربیت‌بدنی مشغول فعالیت هستند. بعضی از همکاران در اماکن ورزشی به عنوان مربی و داور و بعضی به عنوان مدیران اماکن ورزشی در حال فعالیت هستند؛ لازم است که قدردان زحمات این همکاران در طول سال تحصیلی باشیم.»

رحیمی‌فر، نقش ورزش در تمام حوزه‌های تربیتی را مهم دانست و بیان کرد: «اگر در حوزه‌ آسیب‌های اجتماعی، یک فعال ورزشی توانمند حضور داشته باشد، شاهد این خواهیم بود که آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد. سلامت جسم و روان دانش‌آموزان را همکاران ورزشی فراهم می‌کنند و لازم است که از همکاران تربیت‌بدنی تقدیر به عمل آید و اهمیت کار آن‌ها تبیین شود که امروز توفیق برگزاری جلسه‌ای گفت‌وگومحور و آموزش‌محور به همراه اهدای هدایایی به همکاران تربیت‌بدنی  در اردو‌گاه شهید منتظری را داشتیم.»

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شهریار، سطح دانش دبیران ورزش در حوزه تربیت‌بدنی برای رشد و هدایت مسیر ورزشی را بااهمیت خواند و افزود: «با شرکت در همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی ضمن خدمت، شاهد ارتقای سطح همکاران تربیت‌بدنی خواهیم بود. در این همایش در خصوص مدیریت ورزشی، نکاتی بیان شد اما باید توجه داشت که در کنار کسب علم‌آموزی، تخصص اصلی ورزشکار و مربی، فعالیت جسمانی است. دانش‌آموزان نیز از نزدیک شاهد این موضوع هستند؛ پس به راحتی از مربی و دبیر ورزش خویش الگو می‌گیرند.»

وی افزود: «ورزش، یک علم است که باید نکات علمی آن را دانست و فرا گرفت. این جلسات بر ارتقای سطح علمی همکاران می‌افزاید.»

خبرنگار : دانش‌آموزان: نازنین‌زهراسادات فضلی، ریحانه‌سادات فضلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار