معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ورامین:

طرح شهید همت با هدف آموزش آموزگاران جدید‌الورود در ورامین در حال اجرا است

ورامین (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ورامین از اجرای طرح «شهید همت» با هدف آموزش آموزگاران جدید‌الورود برای سال تحصیلی پیش رو خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد

امیر آبلو درخصوص آموزگاران جدیدالورود در مقطع ابتدایی شهرستان ورامین در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «در سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳ نزدیک به 100 آموزگار جدید‌الورود از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی، پس از ارزیابی تکمیلی و 40 دانشجومعلم فارغ‌التحصیل برای تدریس در مقطع ابتدایی به ما معرفی شده‌اند.»

آبلو ادامه داد: «در روزهای گذشته، ابلاغ همکارانی که از طریق آزمون استخدامی به جمع ما اضافه شده‌اند، صادر و در کلاس‌های درس ساماندهی شدند. برای آموزش این همکاران از شهریور‌ در چند کارگاه تخصصی با راهبران حرفه‌ای، تدارک دیده شده است. این کارگاه‌ها تحت عنوان کارگاه روانشناسی کودک، ارتباط با کودکان، روانشناسی رفتاری و کارگاه مدیریت کلاس برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این کارگاه‌ها آموزش نکات مهم آموزگاری و اداره کلاس است تا  معلمان بتوانند با آمادگی کامل در کلاس درس حاضر شوند.»

وی افزود: «یکی از کارگاه‌های مهم و تخصصی که برای آموزگاران ابتدایی برگزار می‌شود، کارگاه ارزشیابی کیفی - توصیفی است که یکی از مهم‌ترین مسائل مقطع ابتدایی به شمار می‌رود. همچنین در پایان شهریور که کلاس درس همکاران مشخص شد، کلاس‌های تخصصی به تفکیک هر پایه تحصیلی برای آنان برگزار می‌شود.»

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ورامین خاطرنشان کرد: «همکاران بعد از حضور در کلاس‌های درس و بررسی چالش‌هایی که در کلاس دارند، می‌توانند چالش‌ها را در کارگاه‌های آموزشی مطرح کنند و با همکاری و همفکری راهبر بتوانند این مشکلات را برطرف کنند.»

وی گفت: «تمام این کارگاه‌ها با عنوان طرح شهید همت برگزار می‌شود و تلاش ما در معاونت ابتدایی این است که این کلاس‌ها به صورت مداوم و حداقل یک روز در هفته در طول سال تحصیلی برگزار شود.»

حجم فایل ویدیویی : ۶.۷۴M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۵۸ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموزان: آرزو تاجیک و پریا یاراحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار