امام جمعه ورامین در راهپیمایی مدافعان حریم خانواده :

اگر جامعه صالح نباشد، انتظار ظهور یک منجی بی‌نتیجه است

ورامین(پانا)- امام جمعه شهرستان ورامین در راهپیمایی و اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده بیان کرد، اگر خانواده پاک نباشد جامعه مصلح و صالح نخواهد بود و اگر جامعه صالح نباشد انتظار ظهور یک منجی بی‌نتیجه است.

کد مطلب: ۱۴۸۷۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اگر جامعه صالح نباشد، انتظار ظهور یک منجی بی‌نتیجه است

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه شهرستان ورامین در راهپیمایی و اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده ضمن سلام و تسلیت ماه محرم بیان کرد: در عصری قرار داریم که احتمالاً پایان غیبت و متصل به ظهور حضرت حجت است، ظهور امام زمان(عج) نیازمند وجود امتی صالح است که قرآن کریم هم فرمود، «وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ؛ بندگان صالح خدا حاکمیت زمین را به ارث خواهند برد.» 

وی درمورد بندگان صالح خدا افزود: این بندگان صالح خدا نتیجه وجود یک امت صالح است، امت صالح یعنی مجموعه‌ای از عناصر صالح که مهمترین عنصر آن خانواده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی درمورد دشمان اسلام اظهار کرد: دشمنانی که با تمام توان به دنبال این هستند که جلوی ظهور حضرت حجت را بگیرند طبیعی است که با این نگاه مقابله خواهند کرد.

وی خطاب به مادران و دختران عنوان کرد: جامعه آخرالزمانی ما از دو جهت در خطر قرار گرفته؛ ابتدا تهدید نسل، دوم ترویج بی‌حجابی و بی‌حیایی در جامعه؛ این دو حربه و این دو خنجر پهلوی و قلب ما را نشانه گرفته است.

امام جمعه ورامین با اشاره به دو حربه دشمن افزود: نتیجه این کار دشمن این است که میل به فرزندآوری در خانواده‌های جوان ما کم می‌شود و از طرفی دختران که مادران فردای ما هستند، مورد بی‌رحمانه‌ترین هجوم دشمنان اسلام قرار می‌گیرند و آنها را وادار می‌کنند با مخدرهای فضای مجازی، رسانه، احساس و غرور، به پرتگاه بروند. امروز روزی است که باید آنها را آگاه کرد، روشن کرد و نصیحت کرد و با مهر و محبت و مشوقانه مسیر درست را به آن‌ها نشان داد.

مجتبی عزیزی درپایان اذعان کرد: اگر خانواده پاک نباشد جامعه مصلح و صالح نخواهد بود و اگر جامعه صالح نباشد انتظار ظهور یک انتظار بی نتیجه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار