معاون هماهنگی برق شهرستان شهریار در گفتگو با پانا:

رعایت الگوی مصرف، بهترین راه توزیع یکسان انرژی برق در سطح کشور است

شهریار (پانا) - معاون هماهنگی برق شهرستان شهریار، رعایت الگوی مصرف توسط شهروندان را بهترین راهی دانست که می‌توان این انرژی را در سطح کشور، به ویژه مناطق محروم و مناطق گرمسیر توزیع کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رعایت الگوی مصرف، بهترین راه توزیع یکسان انرژی برق در سطح کشور است

احمد سعادتی، معاون هماهنگی برق شهرستان شهریار طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری پانا در خصوص انرژی برق، مشکلات و پیشرفت‌های صنعت برق شهرستان شهریار، اظهار کرد: «اداره برق شهرستان شهریار، با دویست‌وشصدهزار اشتراک، نسبت به برخی استان‌های کشور، از تعداد مشترکین و اشتراک بیشتری برخوردار است. ما مفتخریم، در چنین صنعتی مشغول هستیم و کفالت برق‌رسانی و نور‌رسانی به منازل مردم را بر عهده داریم.»

معاون هماهنگی برق شهرستان شهریار  افزود: «خوشبختانه، با تلاش همکاران مجموعه برق شهریار، تعداد خاموشی‌ها و شاخص‌های قابلیت اطمینان شبکه، به نحو مطلوبی در مدت اخیر خصوصا در یکسال گذشته بهبود پیدا کرده است و ما این خدمات‌رسانی را مدیون همکاران‌ مجموعه هستیم.»

وی اذعان کرد: «در تلاش هستیم با چنین خدمت‌رسانی‌هایی در صنعت برق با توجه به ناترازی‌های تولید و مصرف که در تابستان‌های  چند سال اخیر درگیر آن هستیم و باعث خاموشی‌هایی شده است، برطرف شود؛ همچنین خاموشی‌های حوادثی و مشکلات شبکه نیز مزید بر علت نشود و خاطر شهروندان عزیز را آزرده نکند.»

سعادتی در ادامه به اهمیت انرژی برق اشاره کرد: «انرژی برق یک انرژی گران‌قیمت و ارزشمند است و با توجه به اینکه دولت، درباره این موضوع به شهروندان عزیز یارانه می‌دهد شاید برای ما ارزان تمام شود. این موضوع باعث شده است که ما قدر این انرژی پاک را ندانیم و نسبت به آن بی توجه باشیم».

این مقام مسئول در آخر با درخواست رعایت الگوی مصرف  از شهروندان تصریح کرد: «از همه شهروندان تقاضا داریم که در رعایت الگوی مصرف، همت ویژه داشته باشند تا بتوانیم از این انرژی در سطح کشور، به ویژه در مناطق محروم و مناطق گرمسیر، جبران کنیم. با این همدلی و همکاری می توانیم صنعت برق را تمامی هم‌میهنان‌مان برسانیم».

خبرنگار : دانش‌آموزان ریحانه مردانی، زهرا سادات موسوی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار