فرماندار شهرستان اسلامشهر؛

دانش‌آموزان همیاران فرماندار، سفیران آگاهیِ موفقیت ایران و موجی در برابر بدخواهان ایران هستند

اسلامشهر (پانا)-فرماندار شهرستان اسلامشهر، دانش‌آموزان همیار فرماندار را سفیران آگاهیِ موفقیت ایران و موجی در برابر بدخواهان ایران خواند.

کد مطلب: ۱۴۸۵۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان همیاران فرماندار، سفیران آگاهیِ موفقیت ایران و موجی در برابر بدخواهان ایران هستند

مصادف با دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ، 52 دانش آموز رای اولی شهرستان اسلامشهر به عنوان همیار فرماندار پس از حضور در جلسه توجیهی در اداره آموزش و پرورش با هدف همراهی نماینده فرماندار و کسب تجربه اجتماعی و سیاسی به مدارس شهرستان اسلامشهر اعزام شدند.

اکبر قنبری در حاشیه برگزاری جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان اسلامشهر و ۵۲ نفر از دانش‌آموزان همیار فرماندار در حوزه های اخذ رای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در سالن جلسات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزار شد گفت: همیاران فرماندار که از  عوامل اجرایی برگزاری انتخابات هستند، بی‌شک در بعد ساحت اجتماعی و سیاسی گام‌های مهمی را در زندگی خود خواهند برداشت و از این پس در جامعه نقش تاثیرگذاری را خواهند داشت؛ انتخابات این دوره یک مانور خیلی خوب برای این دانش آموزان رای اولی است.

همچنین حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر با گرامیداشت یاد شهدای جمهوری اسلامی ایران و خصوصا شهید جمهور و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر و همیاران فرماندار گفت: قریب ۲۳۰ هزار نفر از بهترین انسان‌های ایران جزو شهدای دفاع مقدس هستند و قریب بیش از ۱۵۰۰ شهید مدافع حرم و 554877 جانباز برای دفاع مقدس تقدیم کردیم و بسیار ایثارگری ها اتفاق افتاده تا ما اکنون به راحتی در کشورمان می‌توانیم انتخابات برگزار کنیم.

وی با اشاره بر حکومت موروثی پهلوی و دوره‌های قبل و اهمیت انقلاب افزود: پیش از انقلاب مردم سرنوشت سیاسی خود را خودشان تعیین نمی‌کردند؛ اگر فعالیتی هم بود، به ظاهر و نمایشی بوده است. اما امروزه  اجرای انتخابات حتی برگزارکننده‌های انتخابات از خود مردم هستند و به عنوان هیأت اجرایی به عنوان نماینده فرماندار، همیار فرماندار و تمام آن ترکیبی که به عنوان اجرا کننده انتخابات هستند همه از بین مردم گزینش می‌شوند. البته نظارتی هم به عنوان نظارت شورای نگهبان در انتخابات وجود دارد که باز از میان مردم هستند.

فرماندار اسلامشهر با تاکید بر اهمیت انتخابات و رای‌های سرنوشت ساز مردم تشریح کرد: ملت و تمام شهروندان ایرانی موظف هستند فردی را که فکر می‌کنند برای کشور مفید و اصلح هست را  انتخاب کنند و از سهل‌انگاری خودداری نمایند.

این مقام مسئول با اشاره بر لزوم شرکت رأی اولی‌ها در انتخابات خطاب به آنها بیان کرد: تجارب گذشته پیش روی شما است، درس بگیرید و درست انتخاب کنید. شما دانش آموزان هستید  که فصل جدید تاریخ ایران را رقم می‌زنید، شما سفیران همسالان خود هستید و اولین بار است که رییس جمهور تعیین می کنید.تجارب شما بسیار کوتاه و کم است و شناخت تاریخ سبب می‌شود که آگاه و بصیر شوید.

حبیبی با تاکید بر اینکه آینده ایران به دست مردم و جوانان ایرانی شکل می‌گیرد بیان کرد: شما همیاران فرماندار که منتخب از بین صدهزار دانش آموز انتخاب شدید،شما نخبه های منتخب باید سفیر باشید و نوجوانان و جوانان ایرانی را آگاه بسازید. همه مردم،مسئولین و اشخاص جامعه علاوه بر موظف بودن، مسئول هستیم؛ زیرا نه تنها آینده یک کشور بلکه سرنوشت یک ملت همچون کودکان غزه در انتخابات ایران مشخص می شود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر در آخر با آرزوی موفقیت برای جوانان ایرانی اظهار کرد: شما دانش آموزان و همیاران فرماندار باید به گونه ای زندگی کنید که برای کشور و مردم مفید باشید. شما مسئولین آینده و بی شک پرچم داران آینده ساز شجاع و دانای ایران هستید.

خبرنگار : دانش‌آموز هدیه اوصالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار