یکی از برگزارکنندگان نمایشگاه گل و گیاه در رودهن:

گل و گیاه، آرامش روانی و ذهنی برای افراد به ارمغان می‌آورد

رودهن (پانا) - یکی از فروشندگان گل و گیاه از برگزاری نمایشگاه تخصصی گل و گیاه با هماهنگی شهرداری رودهن در این منطقه خبر داد و گفت پرداختن به گل و گیاه، آرامش ذهنی و روانی و نشاط روحی برای افراد به ارمغان می‌آورد که این امر در دنیای پرتلاطم امروز بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا رضازاده در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «در نمایشگاه تخصصی گل و گیاه رودهن، انواع بسیار زیادی از گل‌های آپارتمانی و دیگر گل‌های خاص ارائه می‌شود که دارای بالاترین کیفیت در ماندگاری هستند. تمام تلاش خود را هم انجام داده‌ایم که تمامی سلیقه‌ها را مد نظر داشته و پوشش دهیم و امیدواریم مورد استقبال اهالی رودهن قرار بگیرند.»

وی خاطرنشان کرد: «تاکنون در بسیاری از شهرهای ایران از جمله کرمان، شیراز و... این‌نمایشگاه‌ را برگزار کرده‌ایم که تقریبا در تمام شهرها مورد استقبال فراوان مردم قرار گرفته است. این امر نشان می‌دهد که گل‌ها واقعا در زندگی انسان‌ها نقش دارند و مورد علاقه جمع کثیری از مردم هستند.»

رضازاده درباره اهمیت گل‌ها و گیاهان گفت: «استفاده از گل و گلدان در منازل قطعا آثار روحی و ذهنی زیادی برای افراد دارد و آرامش را در فضای خانه ایجاد می‌کند. در واقع گل‌ها و گلدان‌ها انرژی‌های مثبت و خوب را در خانه پراکنده می‌کنند.»

حجم فایل ویدیویی : ۳۰.۱۹M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۳۴ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموز دینا رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار