سرارزیاب و مسئول آموزش ارزیابی استان تهران:

افزایش سطح کیفی از اهداف فرآیند ارزیابی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی است

شهرری یک (پانا) - سرارزیاب و مسئول آموزش ارزیابی استان تهران، یکی از اهداف فرآیند ارزیابی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی را افزایش سطح کیفی اجرای کانون ارزیابی برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۸۲۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد

حجت کوثریان در حاشیه دوره آموزشی و بازآموزی ارزیابان آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی شهرستان‌های استان تهران که به میزبانی ناحیه یک شهرری برگزار شد به پانا گفت: «در فرآیند ارزیابی مشاغل کیفیت‌بخشی، دغدغه و کار ویژه این است که سطح کیفی اجرای کانون ارزیابی را بالا ببریم و به حد استاندارد نزدیک کنیم. به همین جهت دوره‌های آموزشی برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.»

وی ادامه داد: «این دوره‌ها به‌صورت استاندارد کیفی برگزار می‌شود که ارزیابان با توانمندی از این دوره‌ها خارج شوند. 2 دوره آموزش برای شرکت‌کنندگان در ارزیابی در نظر گرفته شده، یک دوره بازآموزی یک‌روزه برای همکارانی که در دوره‌های قبلی کانون‌های ارزیابی شرکت داشتند و تجربه‌ای از ارزیابی‌های عملی در فرآیندهای استخدامی آموزش و پرورش داشتند و یک دوره سه‌روزه هم برای همکارانی که جدیداً به‌ عرصه همکاری در ارزیابی وارد شده‌اند.»

کوثریان خاطرنشان کرد: «در حوزه شهرستان‌های استان تهران این اولین دوره آموزش ارزیابی است که به مدت 3 روز در حال برگزاری است و توأم با این دوره و قبل از آن دوره بازآموزی نیز شروع شده و مجموعا 3 دوره هدفگذاری شده است. با توجه به خروجی‌هایی که این 3 دوره خواهد داشت و اینکه چقدر از همکاران موفق به همکاری در ارزیابی مشاغل کیفیت‌بخشی شوند، ممکن است آموزش تداوم هم داشته باشد و هدف، برگزاری دوره‌ها به‌صورت کیفی و استاندارد است.»

حجم فایل ویدیویی : ۲۴.۵۸M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۰۸ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموزان، ضحی مطهری‌نژاد و زهرا رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار