مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران:

رئیس‌جمهوری که با رأی بالای مردم انتخاب شود در دنیا بسیار قابل احترام خواهد بود

ورامین (پانا) - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت رئیس‌جمهوری که با رای بالای مردمی انتخاب شود در دنیا بسیار قابل احترام خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۸۱۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
رئیس‌جمهوری که با رأی بالای مردم انتخاب شود در دنیا بسیار قابل احترام خواهد بود

حجت‌الاسلام منصور باقربیک در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلای صاحب‌الزمان(عج) ورامین اظهار کرد: حضرت ابراهیم(ع) بسیار امتحان شدند ولی سنگین‌ترین امتحان ایشان برای ذبح فرزندشان در راه خدا بود که سربلند بیرون آمدند و ما انسان‌ها در طول دوران زندگی خودمان این امتحان سنگین را داریم که قبولی در این امتحان بسیار حلاوت و شیرینی خاصی را خواهد داشت.

وی افزود: پذیرش امر خدا بدون هیچ چون و چرا از عهده انبیای الهی برآمده و انجام دستورات الهی و دوری از بدی‌ها و گناهان برای ما انسان‌ها سعادت دنیوی و اخروی را به دنبال خواهد داشت و عزتی را توسط خدا به انسان خواهد داد که دیگر انسان‌ها به آن غبطه بخورند.

حجت‌الاسلام باقربیک ادامه داد: جوانان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به حضرت اسماعیل(ع) اقتدا کردند و به قربانگاه الهی رفتند و در راه حفظ دین الهی، جان خود را فدا کردند و این امر در عصر کنونی بسیار ارزشمند است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: امام حسین(ع) فدای مکتب اسماعیل(ع) شد و مکتبی را ایجاد کرد که تا آخر دنیا ادامه خواهد داشت و اگر کسی پیرو مکتب عاشورا شود به درجاتی خواهد رسید که در قیامت، وقتی همه گریان هستند، محبین حسین(ع) خندان خواهند بود.

وی به انتخابات ریاست جمهوری 8 تیر اشاره کرد و افزود: رئیس‌جمهوری که با رای بالای مردمی انتخاب شود در دنیا بسیار قابل احترام و متفاوت خواهد بود و در این مسیر، مسئولیت ما بسیار سنگین خواهد بود تا با جلب مشارکت دوستان و آشنایان این وظیفه را انجام دهیم.

حجت‌الاسلام باقر بیک ادامه داد: انتخاب رئیس‌جمهوری مانند شهید رئیسی باعث پیشرفت روزافزون می‌شود. دیدیم در گذشته که عدم انتخاب صحیح چه بلایی بر سر کشور آورد و انتخاب اصلح از حضور در انتخابات مهم‌تر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، انتخاب آگاهانه را مهم دانست و گفت: مطالعه صحیح در مورد عملکرد و گذشته نامزدهای انتخاباتی با مد نظر قرار دادن مبانی مورد نظر مقام معظم رهبری از جمله انقلابی بودن و دلسوز بودن مردم و کشور برای ما مسیر را روشن کرده که امیدواریم بهترین گزینه در هشتم تیر، انتخاب شود.

خبرنگار : دانش‌آموز: پریا یاراحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار