فرماندار ویژه شهرستان ورامین:

آیت‌الله محمودی در فتنه‌ها کفن‌پوش مدافع ولایت بود

ورامین(پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت حضور آیت الله محمودی در ورامین در اوج فتنه ها بود، زمانی که چهره های شاخص سکوت کرده بودند در دی ماه سال ۸۸ با پوشیدن کفن به سمت تهران حرکت کردند و تجدید میثاق و ولایت مداری مردم دشت ورامین را نشان دادند.

کد مطلب: ۱۴۸۰۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله محمودی در فتنه‌ها کفن‌پوش مدافع ولایت بود

مجید درویشی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان ورامین که در مسجد صاحب الزمان برگزار شد، بیان کرد: خیر مقدم عرض می کنم خدمت مردم دیار ۱۵ خرداد، مسئولین استانی و شهرستانی دیار ۱۵ خرداد که در مراسم تکریم و سپاسگزاری چهار دهه خدمت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد : امروز مردم دیار ۱۵ خرداد در مراسم حضور پیدا کردند که آیت الله محمودی حق بزرگی بر مردم دشت ورامین دارند،  در سال ۵۷ با هدایت ایشان مردم ورامین چهره خوبی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذاشتند.

معاون استاندار تهران افزود: حضور آیت الله محمودی در ورامین در اوج فتنه ها بود، زمانی که چهره های شاخص سکوت کرده بودند در دی ماه سال ۸۸ با پوشیدن کفن به سمت تهران حرکت کردند و تجدید میثاق و ولایت مداری مردم دشت ورامین را نشان دادند.

درویشی اظهار کرد: آیت الله محمودی چهره شاخص، مومن و ولایت مدار است، همیشه در مسیر ولایت بود و فرزند خویش را برای اعتلای نظام و انقلاب تقدیم نظام کرد.

وی تصریح کرد: در دیدار آیت الله عزیزی با حاج آقای محمودی، ایشان فرمودند که ادامه دهنده فعالیت های آیت الله محمودی خواهد بود زیرا ورامین شهر خون و‌ قیام و انقلابی است.

خانه آیت‌الله محمودی پایگاهی برای همه دلسوزان نظام بود

علی خزائی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در آئین تکریم و معارفه امام جمعه جدید شهرستان ورامین که در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تلاش‌های مخلصانه آیت الله محمودی در طول تاریخ مبارزاتی مردم دشت ورامین و پس از پیروزی انقلاب اسلامی غیرقابل انکار است و همگان به اهمیت ارزش وجود ایشان واقف هستند.

وی ادامه داد : بسیاری از افراد در محضر ایشان و همنشینی با وی رشد کردند و منزل امام جمعه ورامین، تنها خانه عالم نبود بلکه پایگاه انقلابی برای همه دلسوزان نظام بود و همه افراد در طوفان‌های فتنه و مشکلات به وی پناه می‌آوردند.

خزایی تصریح کرد: آیت‌الله محمودی، عالمی ربانی، مجاهدی شهیدپرور و ساده زیست است که سلوک اجتماعی، سیاسی و شخصیتی  ایشان مایه فخر و مباهات مردم دیار 15 خرداد است، کسی که صداقت، اخلاق، علم، مردم‌داری، ولایت‌مداری، پیشتازی در امور انقلاب و کفن‌پوشی در دفاع از ارزش‌های اسلامی، ایشان را به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته نظام معرفی کرده است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در فرهنگ مترقی و درخشان تشیع، عالم ربانی، نزدیک‌ترین شخصیت به امام معصوم است و هرکس که در این جایگاه قرار گیرد، قطعا منشاء خیر و برکت است.

وی در پایان افزود : اگر امروز از وجود ظاهری یک عالم ربانی در سنگر نماز جمعه محروم می‌شویم، قطعا یک عالم ربانی دیگر مسیر آیت‌الله محمودی را دنبال کرده و برای پیشرفت فرهنگ تشیع که قطعا دغدغه تمامی علمای اسلام است ، گام بر می‌دارد.

 

خبرنگار : دانش آموزان،آرزو تاجیک و ریحانه سادات حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار