مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان؛

برگزاری رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» به‌منظور افزایش مشارکت خانواده‌ها در فرایند‌های آموزشی و تربیتی مدارس

تهران(پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور بانوان هدف از برگزاری رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» را افزایش مشارکت خانواده‌ها در فرایند‌های آموزشی و تربیتی مدارس عنوان کرد و از به‌کارگیری داده‌های این رویداد ملی در سیاست‌گذاری‌های تعلیم و تربیت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۸۰۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» به‌منظور افزایش مشارکت خانواده‌ها در فرایند‌های آموزشی و تربیتی مدارس

عاطفه مدبرنژاد، در مراسم اختتامیه رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل»، ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه خانواده از منظر شهید جمهور بیان کرد: یکی از محورهای اصلی سخنان شهید جمهور آیت‌الله رئیسی در سازمان ملل، تعهد به خانواده بود؛ ایشان جنبش تعهد به خانواده را به عنوان یکی از محورهای اصلی جریان‌سازی و گفتمان‌سازی در جهان مطرح کردند و از همه رهبران جهان خواستند که پای کار این جنبش باشند.

وی در تکمیل سخنان خود بر ضرورت تعامل خانه با مدرسه اشاره کرد و افزود: تعامل خانه و مدرسه می‌تواند به ما در ایجاد و تقویت یک محیط آموزشی مثبت، کارآمد و اثربخش در جهت تربیت دانش‌آموزان و فرزندان این مرز و بوم کمک کند. همانطور که پژوهش‌های مختلف ثابت کرده‌اند، تعامل خانه و مدرسه می‌تواند میزان موفقیت دانش‌آموزان را افزایش دهد.

مشاور وزیر در امور بانوان و سرپرست اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش در تشریح هدف از برگزاری رویداد «مدرسه، منزل، تعالی محصل» گفت: در راستای اجرایی‌سازی راهکار 4-4 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر افزایش مشارکت خانواده‌ها در فرایند‌های آموزشی و تربیتی مدارس، رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» برگزار شد.

مدبرنژاد از به‌کارگیری داده‌های رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در سیاست‌گذاری‌های تعلیم و تربیت خبر داد و افزود: رویداد ملی «مدرسه، منزل، تعالی محصل» در همین‌جا ختم نمی‌شود؛ هدف ما این است که آورده‌های این رویداد ملی را به حوزه سیاست‌گذاری تعلیم و تربیت متصل کنیم تا داده‌های کف میدان در سطح ستاد نیز مورد استفاده قرار گیرد؛ امید است که آثار شما در این رویداد ملی منشأ خیر و برکت در نظام تعلیم و تربیت شود.

خبرنگار : ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار