معاون آموزش‌ ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان قدس:

جوانی جمعیت یکی از ضروریات مورد توجه جامعه امروز ایران

شهر قدس(پانا) - معاون آموزش‌ ابتدایی شهرستان قدس در مراسم تقدیر از مادران شاغل فرهنگی دارای بیش از سه فرزند، توجه به امر جوانی جمعیت را یکی از مهمترین ضروریات جامعه امروز ایران است.

کد مطلب: ۱۴۷۹۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جوانی جمعیت یکی از ضروریات مورد توجه جامعه امروز ایران

ابراهیم اسماعیلی، معاون آموزش‌ ابتدایی شهرستان قدس در مراسم تقدیر از مادران شاغل دارای بیش از سه فرزند یاد آور شد، جامعه امروز ایران بیشتر از هر زمان دیگری نیاز دارد که در راستای تحقق جوانی جمعیت برای سال‌های آینده، برنامه‌های حمایتی که قابلیت اجرایی دارند، پیش‌بینی و مدون در نظر بگیریم.

اسماعیلی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌ها می‌تواند همین تقدیرها و دیده‌شدن در جمع همکاران فرهنگی باشد؛ همچنین ایجاد مهدکودک در نزدیکترین فاصله مکانی کلاس درس همکاران فرهنگی صورت گرفته، که این موضوع در اداره آموزش و پرورش شهرستان قدس با پیگیری‌های کارشناس امور بانوان و حمایت سرپرست آموزش و پرورش شهرستان انجام شد.

او افزود: بحث جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده و جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع از مولفه‌های اقتدار و استحکام ساخت درونی هر جامعه به شمار می رود. بنابراین این حفظ تعادل و پویایی  ساختار جمعیت، اساسی‌ترین عامل در برنامه‌ریزی توسعه است.

معاون آموزش‌ ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان قدس تصریح کرد: سیاست‌های جمعیتی با مسائلی همچون اشتغال، درآمدزایی ، مولدبودن، آموزش، مسکن، امکانات رفاهی، پیشرفت اقتصادی، تغییرات اجتماعی، تحولات محیط زیست و .... همراه است و عدم تعادل آن آسیب‌های جدی در پی خواهد داشت که جبران آن به راحتی امکان‌پذیر نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار