معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری:

نیاز امروز ما گسترش فرهنگ انقلاب و معرفی مکتب امام خمینی(ره) به نسل جوان است

شهرری یک (پانا) - به‌مناسبت ۱۴ خردادماه، سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، فرماندار ویژه شهرستان ری گسترش فرهنگ انقلاب و مکتب امام خمینی(ره) به نسل جوان را نیاز امروز کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۹۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نیاز امروز ما گسترش فرهنگ انقلاب و معرفی مکتب امام خمینی(ره) به نسل جوان است

مهدی باب‌الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست خبری ستاد گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای ارائه خدمات شایسته به زائرین آستان مطهر حضرت امام(ره) تصریح کرد: امروز بر اساس پیشبینی‌های انجام شده شهرستان ری در ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) میزبان تعداد زیادی از زائرین و هموطنان عزیزمان بود، که مراتب تقدیر خود را از برادرانمان در مجموعه سپاه پاسداران به جهت برنامه‌ریزی مناسب این ایام اعلام مینمایم.

وی افزود: تعداد زیادی از مدارس، مساجد و حسینیه‌ها در سطح شهرستان جهت امر اسکان زائرین آماده شده که میهمانانی از استانهای سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، فارس، کرمان و همدان در این نقاط اسکان خواهند یافت. همچنین درخصوص تغذیه میهمانان حدود ۳۲ هزار وعده صبحانه، ۳۸ هزار بسته میان وعده، ۴۰ هزار پرس وعده ناهار و ۴۰ هزار پرس وعده شام تدارک دیده شده است.

باب‌الحوائجی در ادامه با اشاره به برپایی موکبهای مردمی اظهار کرد: با توجه به علاقه و دلدادگی مردم ولایتمدار ری به حضرت امام و قرارداشتن در همجواری آستان مطهر، تعداد زیادی ایستگاه صلواتی و موکب پذیرایی پس از اخذ مجوزهای لازم جهت ارائه خدمات و پذیرایی از زائرین و مجاورین در محدوده حرم برپا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: طرحهای ترافیکی، انتظامی و امنیتی لازم در محدوده آستان در نظر گرفته شده است. همچنین مجموعه‌های اورژانس و بیمارستانهای شهدای هفتم تیر و فیروزآبادی آماده ارائه خدمات درمانی و فوریت های پزشکی به زائرین می‌باشند. علاوه بر آن مجموعه آتش‌نشانی شهرداری های کهریزک، باقرشهر، حسن آباد و قیامدشت نیز در آماده باش کامل بوده و آماده ارائه خدمات ایمنی می‌باشند.

معاون استاندار تهران در ادامه با اشاره به حضور شهروندان شهرستان ری در مراسم روز ۱۴ خرداد اذعان کرد: تعداد زیادی از مردم ری در این مراسم و در مرقد حضرت امام حضور یافتند، که محل استقرار این عزیزان، محل پارکینگ خودروها و اتوبوسها و بحث تغذیه و پذیرایی نیز کاملا برنامه ریزی و هماهنگ شده بود.

این مقام مسئول گسترش فرهنگ انقلاب و معرفی مکتب امام خمینی(ره) را نیاز کشور دانست و خاطرنشان کرد: نیاز امروز ما گسترش فرهنگ انقلاب و معرفی مکتب امام خمینی(ره) به نسل جوان و نوجوان است، که در این راستا ادارات آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی اقداماتی را در راستای معرفی هرچه بیشتر اندیشه‌های امام در قالب پویش های کتابخوانی و خاطره گویی در نظر گرفته‌اند‌. همچنین ویژه برنامه ای در روز ۱۵ خردادماه در آستان مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار خواهد شد، که از تمامی مردم شریف ری دعوت مینمایم در این برنامه حاضر شوند.

خبرنگار : دانش‌آموز سیدایلیا سیدمحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار