امام جمعه بهارستان:

مهم‌ترین هدف امام خمینی(ره) هدفگذاری صحیح در مسیر پیشرفت کشور بود

بهارستان دو (پانا) - امام جمعه بخش بوستان شهرستان بهارستان، دستیابی به اهداف متعالی اسلام و پیشرفت کشور را از مهم‌ترین آثار انقلاب اسلامی خواند و گفت مهم‌ترین هدف امام خمینی(ره) هدفگذاری صحیح در مسیر پیشرفت کشور بود.

کد مطلب: ۱۴۷۹۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین هدف امام خمینی(ره) هدفگذاری صحیح در مسیر پیشرفت کشور بود

روح‌الله خمینی(ره) بزرگ‌مردی از تبار نور بود که به‌راستی روح خدا بود و انقلابی را رقم زد که همچون انفجار نور در برابر سایه ظلمت رژیم ستمشاهی، نور امید را در دل ستمدیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید. مردم ایران نیز ارادت خاصی به این سردمدار تحول‌آفرین داشته و دارند و هرساله در سالروز رحلت ایشان مراسمی جهت یادبود حماسه‌آفرینی‌هایشان برگزار می‌کنند.

در ناحیه دو شهرستان بهارستان نیز مانند سایر مناطق ولایی استان تهران، مراسمی در سالروز رحلت امام خمینی(ره) در مصلای بزرگ نسیم‌شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی، امام جمعه بخش بوستان شهرستان بهارستان در این مراسم اظهار کرد: اگر نگاهی به سخنان تدبیرمندانه امام راحل بیاندازیم، خواهیم فهمید که مراجعه به راهنمای نادرست و راهیابی با تفکرات غیرموثق آن مدیران جاهل، عاملی است که موجب سردرگمی مردم خواهد شد در صورتی که اعضای یک جامعه در امور متفاوت، نیازمند آگاهی‌بخشی هستند. در زمانی که پیامبر خاتم در قید حیات بودند، مردم از نعمت سایه حکومت کاملا حق و بی‌دغدغه‌‌ اعتماد به مدیری مدبر بهره‌مند بودند که حق و عدالت، پیروی از قرآن، حفظ نوامیس و... در حکومت ایشان موج می‌زد.

وی ادامه داد: پیامبر(ص) پس از تلاش برای شکوفه دادن درخت پربار دین‌ بر گسترش دین اسلام و عدالت در سراسر جهان تلاش می‌کرد و در آخر نیز جان پاکش را فدای این مسیر الهی کرد. همچنین خداوند در پایان عمر ایشان بر شخص‌شان وحی می‌کنند که اگر در پایان عمرت، علی(ع) را به‌عنوان جانشین معرفی نکنی، گویا هیج کاری برای دین انجام نداده‌ای، خون سیدالشهدا(ع) هدر، خون جعفر طیار پایمال و جان‌فشانی یاران صحابه بی‌بهره و تلاشگری یاسر و سمیه بی‌نتیجه خواهد بود.

امام جمعه بخش بوستان شهرستان بهارستان، وضعیت فعلی ما را با آن روزها تشابه‌سازی کرد و گفت: بنیانگذار حکومت ما نیز مانند آن روزها فردی مبارز علیه طاغوت و روح حقیقی خدا بر روی زمین بود. امام خمینی(ره) نشانگر قدرت بی‌بدیل حق‌طلبی در سخت‌ترین شرایط یتیمی بود که انفجار نوری با عنوان انقلاب اسلامی را در کشور ما بنیان گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور آن فقیه دانا از بند و بار مدیران جاهل و گمراه رها شدند. هدف‌گذاری درست در مسیر پیشرفت کشور و دستیابی به اهداف متعالی اسلام از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی بود. همواره افراد و باورهای نیک‌سرشت مورد دسیسه‌ها و حیله‌های متعددی قرار گرفته‌اند و هنر انقلابی به‌معنای توانایی اکتساب قدرت استمرار حرکت در دشواری‌های ایجادشده توسط دشمنان انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه قرآن و اهل بیت(ع) بقای ارزشمند پیامبر(ص) پس از رحلت ایشان بودند که مردم در بالین این 2 راهنما از هرگونه گمراهی به دور بودند، افزود: امروزه نیز پس از رحلت امام خمینی(ره)، جانشین استوار ایشان، امام خامنه‌ای پرچم‌دار انقلاب است که هیات اجرایی دولت سیزدهم ایشان، درس‌آموختگان مکتب شهدای انقلاب چون شهید بهشتی هستند که نمونه بارز و شایسته آن سیدالشهدای خدمت است.

امام جمعه بخش بوستان اینگونه در خصوص انتخاب اظهار کرد: حالا حقیقت تلخ از دست دادن رئیس جمهور بزرگ‌منش‌مان است و وظیفه‌ای بزرگ با نام انتخاب کردن صحیح بر دوشمان مانده است. انتخاب در این دوره، سخت‌تر از دوره قبل که نه بسیار سخت‌تر است. زیرا حالا که خزانه، پر شده و بدهی‌ها پرداخت شده باید مراقب شخصی باشیم که تکیه بر صندلی سیدالشهدای خدمت می‌زند.

این عالم دینی خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که هر رای و انتخاب ما، توانایی رقم زدن اتفاقاتی نو دارد و این ما ملت غیور ایران هستیم که تصمیم می‌گیریم علی پس از محمد را انتخاب کنیم یا دست از انتخاب برداریم و از دسیسه‌های دشمنان جلوگیری نکنیم. خدمت صادقانه باید تنها عامل سنجش رئیس‌جمهور بعدی از جانب ما باشد.

خبرنگار : دانش آموز خبرنگار: حنانه کربلایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار