فرمانده ویژه شهرستان ری در گفت‌وگو با پانا:

برای استمرار انقلاب و راه شهدا باید به گل‌واژه‌های وصیت‌نامه شهدا عمل کنیم

شهرری دو (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری، عمل کردن به گل‌واژه‌های وصیت‌نامه شهدا را مسبب استمرار انقلاب و راه شهدا خواند.

کد مطلب: ۱۴۷۸۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

مهدی باب‌الحوائجی در حاشیه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهدای خدمت که در مسجد جامع فاطمه‌الزهرا(س) برگزار شد در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب، پای کار نظام و انقلاب بوده‌اند و یکی از ارکان اصلی به وجود آمدن انقلاب اسلامی مردم بودند. مردم ایران با حرکات خود در راستای پیشرفت کشور مسبب استمرار دادن بعد از ۴۵ سال از گذشتن انقلاب ایران شده‌اند.»

وی اذعان کرد: «حضور جدی مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس، نشانگر این است که انقلاب را دوست دارند و فرزندان و عزیزان خود را در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی فدا کرده‌اند و شهدا با اهدای خون خود در جهت استمرار و تقویت انقلاب گام برداشتند.»

باب‌الحوائجی خاطرنشان کرد: «انقلاب اسلامی با خون شهدا و عمل کردن به وصیت شهدا و امام شهدا و پیروی کردن از دستورات مقام معظم رهبری ادامه یافت و امروز هم برای استمرار انقلاب و راه شهدا باید به گل‌واژه‌های وصیت‌نامه شهدا عمل کنیم.»

فرماندار ویژه شهرستان ری توضیح داد: «یکی از این گل‌واژه‌ها توکل بر خداوند است. گل‌واژه دیگر توسل بر اهل بیت(ع) و دیگری اتحاد و انسجام مردم در مقابل دشمنان داخلی و خارجی است. گل واژه دیگر‌ پیروی از مقام عظمای ولایت فقیه است.»

باب‌الحوائجی اذعان کرد: «طبق وصیت امام راحل، مردم ما نخواهند گذاشت انقلاب خمینی کبیر به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد و در انتخابات ریاست جمهوری که هشتم تیر برگزار خواهد شد با شور و شعور در پای صندوق‌های رأی با مشارکت بالا حضور پیدا خواهند کرد. چرا که سبب استمرار انقلاب و شهدا خواهد شد.»

حجم فایل ویدیویی : ۳۳.۰۱M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۳:۱۴ دانلود فایل
خبرنگار : دانش‌آموزان: زهرا خسروزاده و نازنین‌زهرا شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار