رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت در گفت‌وگو با پانا:

اثرگذاری دختران، کلیدی برای پیشرفت در گام دوم انقلاب است

تهران (پانا) - رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت و رئیس سازمان مدارس صدرای کشور، گام دوم انقلاب را زمینه‌ای برای اثرگذاری دختران خواند و این مسیر را بدون همکاری دختران ناممکن دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۵۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد

اردوی دختران اثرگذار ایران در دهه کرامت ویژه دختران فعال فرهنگی، علمی و سایر زمینه‌های سراسر کشور در شهر گل‌گهر سیرجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حامد تقدیری، رئیس سازمان مدارس صدرا، مسئول واحد کودک و نوجوان سازمان تبلیغات اسلامی‌ و رئیس سازمان روایت پیشرفت کشور در گفت‌‌وگو با پانا درباره هدف از برگزاری اردوهای روایت پیشرفت بیان کرد: «اردوهای روایت پیشرفت در واقعیت یک جهاد است. تنها خوشگذرانی و لذت بردن از فضای این اردوها از اهداف ما نیست بلکه اردوی روایت پیشرفت، گردهمایی افرادی است که دغدغه‌های خود را در مسیر امید می‌یابند و پیشرفت‌های کشور را روایت می‌کنند.»

وی با اشاره به مهم‌ترین خروجی اردوهای روایت پیشرفت خاطرنشان کرد: «مهم‌ترین خروجی‌ اینگونه اردوها، یافتن پاسخ برای پرسش «من چه تاثیری در کشورم می‌توانم داشته باشم؟» است. گاهی خواندن کتب و تولید و بازدید از محتواها برای نوجوانان بی‌معنا می‌شود و هنگامی که یک نوجوان به این اردو بیاید خواهد فهمید که نوجوانانی از جنس خودش مساله‌هایی را مطرح کردند، راه حل برای آن پیدا کردند و یک گام کشور را رشد دادند. این‌ها همان کسانی هستند که ما را به قله نزدیک کرده‌اند.»

حجت‌الاسلام تقدیری، معیارهای دختر اثرگذار ایران را اینطور تشریح کرد: «دختر اثرگذار ایرانی، فرمانده میدان‌های سخت است یعنی هم به‌عنوان یک فرمانده تلاش می‌کند دوستان خود را همراه خود کند و هم تشکیل جریان و گروه دهد و یک میدان‌دار اجتماعی است و منزوی بودن، نبود حس مسئولیت‌پذیری و خودخواهی در شخصیت او حس نمی‌شود و دختر اثرگذار ایرانی، پای میدان ایستاده و سخت تلاش می‌کند.»

حجم فایل ویدیویی : ۶۲.۶۵M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۳:۵۶ دانلود فایل
خبرنگار : دانش آموز خبرنگار حنانه کربلایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار