فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان فیروزکوه:

تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار نظام از اهداف اصلی سند تحول بنیادین است

فیروزکوه (پانا) - فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان فیروزکوه، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را سند اعتلای سازمان بسیج خواند و گفت تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار برای نظام از اهداف اصلی این سند است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار نظام از اهداف اصلی سند تحول بنیادین است

اصغر نورمحمدی در گفت‌وگو با پانا خاطرنشان کرد: «مسابقات تیراندازی بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) شهرستان فیروزکوه با شناخت نفرات برتر در این شهرستان پایان یافت.

وی افزود: «این مسابقات با هدف گزینش نفرات برتر برای حضور در مسابقات استان زیر نظر سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در میدان تیر شهرستان فیروزکوه برگزار شد. این رقابت‌ها با شرکت ۱۷۰ تیرانداز از مدارس متوسطه دوم شهرستان فیروزکوه پیگیری شد و امیررضا بابایی، مقام نخست را به دست آورد، علیرضا رحیمی در جایگاه دوم قرار گرفت و معین حدادگر به مقام سوم دست یافت.»

نورمحمدی با بیان اینکه آموزش‌های تئوری و عملی برای نوجوانان و جوانان کشورمان مهم و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: «در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در سند اعتلای سازمان بسیج، تربیت جوان مؤمن انقلابی و پای کار برای نظام از اهداف اصلی این اسناد بوده و به نوعی مقدمه‌سازی و کادرسازی برای ظهور منجی عالم بشریت به شمار می‌رود.»

همزمان با دهه‌ کرامت در شهرستان فیروزکوه از نفرات برتر میدان تیر دانش‌آموزی (طرح شهید زرین) با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

خبرنگار : دانش‌آموز محمدرادین رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار