مسئول خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران:

حمایت مسئولین اصلی‌ترین عامل در شکوفایی استعدادهای دانش‌اموزان است

بهارستان یک (پانا) - مسئول خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران، حمایت مسئولین را اصلی‌ترین عامل در شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
حمایت مسئولین اصلی‌ترین عامل در شکوفایی استعدادهای دانش‌اموزان است

سمیه نیک‌فکر در نشست با دانش‌آموزخبرنگاران پانا ناحیه یک بهارستان با عنوان «طلایه‌داران خبر» که با حضور مسئولان آموزش و پرورش این ناحیه برگزار شد، اذعان کرد: ناحیه یک بهارستان دارای دانش‌آموزان کاملا بااستعداد و توانایی‌های بالا است اما نکته بسیار مفید، حمایت کامل مسئولان به‌خصوص معاونت ناحیه یک بهارستان و مسئولین از دانش‌آموزخبرنگاران پانا ناحیه یک بهارستان است.

نیک‌فکر در رابطه با ضرورت حمایت از دانش‌آموزان بااستعداد ذکر کرد: تمام دانش‌آموزان سرشار از استعداد و توانایی‌های لازم برای دیده شدن هستند به شرطی که از حمایت مسئولین برخوردار باشند. داشتن حامی از طرف مسئولین، نوعی دلگرمی برای دانش‌آموزان است که موجب پیشرفت روزافزون آن‌ها می‌شود که این اتفاق در ناحیه یک بهارستان به خوبی صورت گرفته است.

مسئول خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران در خصوص دانش‌آموزخبرنگاران ناحیه یک بهارستان اظهار کرد: تمام دانش‌آموزخبرنگاران، سرشار از استعداد در حوزه‌های مختلف هستند که با مدیریت صحیح رابط خبرگزاری پانا ناحیه یک بهارستان، مسیر درست پیش روی آن‌ها قرار گرفته است.

وی  با اشاره به اهمیت تلاش و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان تشریح کرد: امیدوارم تمام معلم‌ها ثمره زحمات خودشان را در قالب دانش‌آموزان موفق ببینند که به اهداف ارزشمند خویش دست یافته اما دستیابی به اهداف والا نیاز به همت و توانایی دانش‌آموزان دارد. هر کس نتیجه زحمات خودش را در آینده دریافت خواهد کرد.

نیک‌فکر در رابطه با مجموعه پانا اظهار کرد: تمرکز مجموعه پانا تنها در بخش حرفه‌ای و خبرنویسی نیست بلکه این مجموعه در بحث تربیتی، نقش موثری دارد. دانش‌آموزی که در مجموعه پانا حضور داشته باشد به‌صورت ناخودآگاه از مزایای تربیتی نیز بهره‌مند خواهند شد و در مجموعه پانا و سازمان دانش‌آموزی رشد خواهد کرد.

مسئول خبرگزاری پانا شهرستان‌های استان تهران با اشاره به اینکه مجموعه پانا هدف‌های مختلفی را دنبال می‌کند که ارزشمندترین آن‌ها رشد دانش‌آموزان مصمم، هدفمند، با شهامت بالا و متانت است، افزود: دانش‌آموزان فعال و پرتلاش در این مجموعه به سبب تلاش‌های خود و همت بالا به مراتب به جایگاه‌های شایسته و شایانی دست یافته‌اند. برای پیشرفت، اول باید اهداف بزرگ را در ذهن خود مجسم کنید و بعد با قرار گرفتن در مسیر مناسب به جایگاه مد نظر خود برسید.

دانش‌آموزخبرنگار: هانیه امینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار