مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در شورای اداری آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد:

پیگیری همه‌جانبه کیفی و کمی برنامه‌های مختلف، شرط تحقق آن‌ها است

ملارد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان‌تهران در شورای اداری آموزش و پرورش ملارد که با محوریت بررسی ضرورت انجام برنامه‌های ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۳ در ملارد برگزار شد، پیگیری همه‌جانبه کیفی و کمی برنامه‌های مختلف را شرط تحقق آن‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۴۶۷۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری همه‌جانبه کیفی و کمی برنامه‌های مختلف، شرط تحقق آن‌ها است

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در این نشست، همراهی و انسجام همه حوزه‌های آموزش و پرورش مناطق را از نکات لازم برای رسیدن به قله موفقیت اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران دانست و عنوان کرد: یکی از مشکلات عمده در کشور ما، بر حسب تجربه، عدم پیگیری امور است، در هر نقطه‌ای اگر پیگیری درست انجام شده، نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌ایم، بنابراین پیگیری همه‌جانبه امور و برنامه‌های مختلف از لحاظ کمی و کیفی شرط تحقق امور است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران ضمن اشاره به اهمیت فراهم نمودن زیرساخت‌ها و امکانات برای برگزاری بهینه امتحانات نهایی تشریح کرد: اختصاص فضای فیزیکی، تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی، اجرای امتحانات نهایی و تصحیح اوراق، باید به دقت پیگیری شود و تا یازدهم تیرماه این فرایند به پایان برسد.

این مقام مسئول گفت: تا ۳۱ تیرماه ۲۴۸ ابلاغ مدیریت، برای همکارانی که استمرار دارند و همچنین همکاران جدید، صادر شده و برگزاری دوره‌های توانمندسازی و ارزیابی مدیران در جشنواره مدیر بالنده مورد توجه قرار گیرد.

بهرامی، انجام فرایند سنجش تا پایان اردیبهشت را بسیار حائز اهمیت تلقی کرد و افزود: علاوه بر تلاش و اهتمام همکاران حوزه سنجش، لازم است تا اولیا نوآموزان هم، در بازه زمانی اعلام شده به مراکز سنجش مراجعه کنند تا زمان لازم برای حل و فصل مشکلات احتمالی و اتمام مطلوب فرایند سنجش داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران بر تسویه اسناد مالی در مدت زمان تعیین شده تأکید نمود و خاطرنشان کرد: اگر حوزه پشتیبانی مناطق، اسناد مالی را به موقع تسویه کنند، اداره‌کل، امکان بیشتری برای اختصاص بودجه و یاری ‌رسانی به مناطق را خواهد داشت.

وی اهمیت برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان  را یادآور شده و تصریح کرد: بسیاری از برنامه‌های آموزش و پرورش همپوشانی زمانی و مکانی دارد و موضوعات آموزشی، پرورشی، فرهنگی، تربیت‌بدنی  و سلامت ، پشتیبانی و مالی و سایر حوزه‌ها در بازه زمانی یکسانی اجرا می‌شود بنابراین با هماهنگی و مدیریت صحیح، می‌شود بر این تلاقی و همپوشانی فائق آمد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار