استاندار سیستان‌ و بلوچستان:

بهره‌گیری دانش‌آموزان از فرصت طلایی نوجوانی و جوانی ضرورت دارد

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان‌و‌بلوچستان گفت: دوران نوجوانی و جوانی، فرصتی طلایی برای دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۵۰۳۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌گیری دانش‌آموزان از فرصت طلایی نوجوانی و جوانی ضرورت دارد

صبح امروز و همزمان با سراسر کشور، آیین محوری نواختن زنگ مهر‌ و‌ مقاومت و آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان ولی‌عصر(عج) برگزار شد.

محمد کرمی، استاندار سیستان‌و‌بلوچستان در این آیین ضمن گرامیداشت هفته وحدت و تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: آموزش و پرورش، یکی از دستگاه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی است و نقش راهبردی دارد.

وی ادامه داد: اگر آموزش و پرورش در ایفای نقش و انجام رسالت خود موفق باشد، ایران اسلامی در مسیر رشد و ترقی حرکت خواهد کرد.

کرمی با اشاره به اهمیت جایگاه علم و دانش بیان کرد: مدرسه و دانشگاه 2 محور اصلی توسعه هستند و همه دستگاه‌ها و مجموعه‌ها باید با توجه بیشتر به این 2 مجموعه برای توسعه و ارتقای آن‌ها تلاش کنند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت علم‌آموزی خطاب به دانش‌آموزان و معلمان ادامه داد: کار معلمان، یک کار جهادی است و معلمین، نقش اساسی در تربیت نسل آینده ایران اسلامی دارند و دانش‌آموزان نیز باید با استفاده از این فرصت طلایی نوجوانی و جوانی، نهایت استفاده را ببرند و در این راه بر خداوند متعال اتکا کنند؛ زیرا اتکا به خداوند متعال رمز پیروزی و موفقیت است.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر ضرورت ارتباط مستمر اولیا و مدارس گفت: بر اساس نظام تعلیم و تربیت اسلامی، ارتباط خانه و مدرسه نقشی اساسی در تربیت اسلامی دانش‌آموزان دارد و همه ما باید برای این مهم و تقویت اراده دانش‌آموزان ایران اسلامی تمام تلاش خود را به کار گیریم.

خبرنگار : دانش آموز نازنین زهرا سالارنیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار