مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان‌وبلوچستان:

704 کلاس درس در آستانه شروع سال تحصیلی آماده تحویل و بهره‌برداری است

۲۵۹ پروژه در قالب ۱۳۴۸ کلاس درس در دست ساخت داریم

زاهدان (پانا) - مدیر‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید ۷۰۴ کلاس درس آماده تحویل و بهره‌برداری است.

کد مطلب: ۱۴۹۷۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
704 کلاس درس در آستانه شروع سال تحصیلی آماده تحویل و بهره‌برداری است

به گزارش پانا از روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان؛ میثم لک‌زایی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: هم‌اکنون در شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان ۲۵۹ پروژه در قالب ۱۳۴۸ کلاس درس در دست ساخت است و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید ۷۰۴ کلاس درس آماده تحویل و بهره‌برداری است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خاطرنشان کرد: در جای‌جای سیستان و بلوچستان، مدرسه‌سازی به جریانی تبدیل شده و نهضت بزرگ ساخت‌وساز در حال وقوع است.

وی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۵۰۹۰ کلاس درس ساخته شده و با هدف بهره‌مندی دانش‌آموزان از فضای آموزشی استاندارد در اختیار ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق قرار گرفته است.

لک‌زایی گفت: به همت و اراده و نگاه بلند خیرین نیک‌اندیش خوشبختانه هر سال شاهد افزایش صددرصدی آورده مجموعه‌های خیریه در استان هستیم که در کنار اعتبارات دولتی، کمک شایانی در راستای تامین فضای آموزشی استاندارد برای فرزندان این سامان کرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ادامه داد: سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم، رتبه اول پروژه‌های تحویلی، مردمی‌سازی و مشارکت خیرین را کسب کرده که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ نیز بین استان‌های کشور این جایگاه حفظ شود.

وی خاطرنشان کرد: با تمام تلاش به دنبال تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب هستیم و با اراده فراگیر و گسترده‌ای که از سوی مسئولان و مردم و همه خیرخواهان وجود داشته، سرانه فضای آموزشی استان از 3.3 به 3.8 مترمربع ارتقا یافته است.

لک‌زایی اظهار کرد: به همت مجموعه‌های خیریه و کمک‌های مردمی نزدیک به ۶۰۰ فضای آموزشی در سال ۱۴۰۲ شاداب‌سازی و تعمیر و مرمت شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳ نیز ۵۵۰ مدرسه دیگر در این طرح قرار گیرند.

وی بیان کرد: از مهر ۱۴۰۲ تا مهر ۱۴۰۳ تعداد ۱۴۶۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شده و ۴۴ هزار دانش‌آموز از نعمت فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار