استاندار سیستان وبلوچستان

مهم‌ترین مجموعه یک جامعه، آموزش‌و‌پرورش است

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان‌و‌بلوچستان گفت اصلی‌ترین راهبرد نظام، دستگاه تعلیم و تربیت و مهم‌ترین مجموعه جامعه، آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۴۹۰۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین مجموعه یک جامعه، آموزش‌و‌پرورش است

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، استاندار در نشست مشترک با وزیر و شورای معاونان وزارت که با هدف بررسی ابعاد و زوایای سند توسعه ۵ ساله شاخص‌های آموزشی و پرورشی سیستان و بلوچستان برگزار شد؛ ضمن قدردانی از نگاه بلند و اندیشمندانه وزیر آموزش و پرورش و حمایت و همراهی از برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان اظهار داشت: برنامه ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی و پرورشی سیستان و بلوچستان به دنبال تغییر وضعیت موجود و با نگاه ترسیم نقشه راه برای آینده فرزندان استان است.
 وی افزود: اگرچه با همت و اراده و توجه ویژه دولت سیزدهم بسیاری از زیرساخت‌های مورد نیاز در این حوزه در استان در حال انجام است؛ اما آنچه مهم است تقویت بدنه آموزش و پرورش و داشتن معلمینی توانمند از نظر علمی، مهارتی و تدین که زمینه ساز رشد دانش آموزان شوند.
 کرمی گفت: سیستان و بلوچستان جوان‌ترین استان و دارای شرایط خاص و ویژه‌ای در بین استان‌های کشور است و نیازمند توجه خاص از سوی مسئولین ستادی در رده‌های مختلف بوده و خواهد بود.
 استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: یکی از نگرانی‌های موجود در حوزه آموزش و پرورش استان رشد فزاینده جمعیت دانش آموزی و شرایط مترتب بر این مولفه و نیازمندی‌های متعدد در این مقوله می‌باشد که لازم است از ظرفیت‌ها و بسترهای مختلف درون و برون سازمانی در این محور بهره جست.
 وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شورای معاونان وزارت و شخص وزیر اندیشمند آموزش و پرورش در حمایت و همراهی از مراحل اجرای برنامه ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی و پرورشی سیستان و بلوچستان همت گمارند و زمینه ساز دسترسی آسان‌تر به اهداف مورد نظر در این سند باشند

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار