مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

بهره‌برداری از واحد آموزشی متناسب برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در میرجاوه

میرجاوه (پانا) - مدیرکل نوسازی،‌ توسعه‌ و‌ تجهیز مدارس استان سیستان‌وبلوچستان گفت: یک باب مدرسه ۶ کلاسه متناسب با دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در شهرستان میرجاوه به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۸۷۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از واحد آموزشی متناسب برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در میرجاوه

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،‌ توسعه و‌ تجهیز مدارس استان سیستان‌و‌بلوچستان؛ مدرسه شهید مبین‌ رشیدی با 6 کلاس درس و متناسب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در شهر میرجاوه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این واحد آموزشی 6 کلاسه متناسب با دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با حضور میثم لک‌زایی (مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان)، کرد (نماینده مردم شهرستان میرجاوه در مجلس‌شورای‌اسلامی)، جمشید زهی (فرماندار میرجاوه)، حجت‌الاسلام خانه‌گیر (رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان)، امام جمعه اهل سنت و سایر مسئولان افتتاح شد.

لک‌زایی در این مراسم گفت: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته و در راستای ایجاد عدالت آموزشی این پروژه از محل اعتبارات دولتی احداث شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان افزود: با افتتاح این مدرسه در تمام شهرستان‌های استان، مدرسه متناسب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خواهیم داشت که گامی رو به جلو در راستای رفع موانع آموزشی استان است.

وی درخصوص عدالت آموزشی و توجه به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خاطر‌نشان کرد: سرانه فضاهای آموزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان در سال‌های اخیر 3 برابر شده است.

این واحد آموزشی با 6 کلاس درس و زیربنای آموزشی ۷۴۰ متر‌مربع با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات دولتی احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار