معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان:

تاثیرگذار بودن برنامه‌ها مهمترین رویکرد طرح اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان است

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان‌وبلوچستان گفت امسال در فرآیند اجرای طرح اوقات فراغت به دنبال غنابخشی و تاثیرگذار بودن برنامه‌ها هستیم.

کد مطلب: ۱۴۸۲۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تاثیرگذار بودن برنامه‌ها مهمترین رویکرد طرح اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان است

حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیور در جلسه برنامه‌ریزی طرح اوقات فراغت از اجرای این طرح از تاریخ سوم تیر لغایت بیستم شهریور ۱۴۰۳ در شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد.

وی افزود: غنابخشی و تاثیرگذار بودن برنامه‌ها مهمترین رویکرد طرح اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان خواهد بود.

خیور گفت: ایجاد زمینه و بستر ترغیب و تشویق دانش‌آموزان برای حضور حداکثری در پایگاه‌های طرح اوقات فراغت مورد انتظار است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، پایگاه‌هایی پیش‌بینی شده تا متناسب با شرایط جسمی آنان به ارائه برنامه برای این گروه از دانش‌آموزان بپردازند.

وی بیان کرد: در حوزه تقویت مهارت‌های حرفه‌ای هنرجویان هنرستان‌ها و علاقه‌مندی آنان نیز برنامه‌ریزی شده تا در مجموعه‌های تخصصی این مهم پیگیری و محقق شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت مربیان قرآنی، مربیان طرح امین، مبلغین حوزه‌های علمیه و مواردی از این قبیل در پایگاه‌های طرح اوقات فراغت نیز به‌طور جدی در دستور کار قرار دارد.

خیور اظهار کرد: در مجموع ۳ هزار پایگاه حضوری و در مناطق پرجمعیت ۸ پایگاه مجازی در طرح اوقات فراغت امسال در سراسر استان فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: نظارت و ارزیابی پیوسته از مراحل انجام کار و اجرایی شدن مطلوب این طرح بسیار حائز اهمیت است.

خبرنگار : بهناز براهویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار