معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستانوبلوچستان:
تاثیرگذار بودن برنامهها مهمترین رویکرد طرح اوقات فراغت تابستانی دانشآموزان است
زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سیستانوبلوچستان گفت امسال در فرآیند اجرای طرح اوقات فراغت به دنبال غنابخشی و تاثیرگذار بودن برنامهها هستیم.
![تاثیرگذار بودن برنامهها مهمترین رویکرد طرح اوقات فراغت تابستانی دانشآموزان است](https://cdn.pana.ir/thumbnail/ahR2QxXGefJ9/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHdReoP1K0c7osAIKXaKdntA,,/%D8%A7%D9%88%D9%82%D8%A7%D8%AA+%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%BA%D8%AA+.jpg)
حجتالاسلام والمسلمین علی خیور در جلسه برنامهریزی طرح اوقات فراغت از اجرای این طرح از تاریخ سوم تیر لغایت بیستم شهریور ۱۴۰۳ در شهرستانها و مناطق استان خبر داد.
وی افزود: غنابخشی و تاثیرگذار بودن برنامهها مهمترین رویکرد طرح اوقات فراغت تابستانی دانشآموزان خواهد بود.
خیور گفت: ایجاد زمینه و بستر ترغیب و تشویق دانشآموزان برای حضور حداکثری در پایگاههای طرح اوقات فراغت مورد انتظار است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال برای دانشآموزان با نیازهای ویژه، پایگاههایی پیشبینی شده تا متناسب با شرایط جسمی آنان به ارائه برنامه برای این گروه از دانشآموزان بپردازند.
وی بیان کرد: در حوزه تقویت مهارتهای حرفهای هنرجویان هنرستانها و علاقهمندی آنان نیز برنامهریزی شده تا در مجموعههای تخصصی این مهم پیگیری و محقق شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت مربیان قرآنی، مربیان طرح امین، مبلغین حوزههای علمیه و مواردی از این قبیل در پایگاههای طرح اوقات فراغت نیز بهطور جدی در دستور کار قرار دارد.
خیور اظهار کرد: در مجموع ۳ هزار پایگاه حضوری و در مناطق پرجمعیت ۸ پایگاه مجازی در طرح اوقات فراغت امسال در سراسر استان فعالیت خواهند داشت.
وی گفت: نظارت و ارزیابی پیوسته از مراحل انجام کار و اجرایی شدن مطلوب این طرح بسیار حائز اهمیت است.
ارسال دیدگاه