مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان

مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها دلگرم به ولایت فقیه هستند

زاهدان (پانا) _ مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر ضرورت هوشیاری و بصیرت همیشگی آحاد جامعه خاطرنشان کرد: مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها دلگرم به ولایت فقیه هستند.

کد مطلب: ۱۴۷۸۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حسن بروشکی در همایش تبیین اندیشه‌های امامین انقلاب در قالب طرح ضحی که صبح امروز در محل سالن اجتماعات مجتمع آموزشی حیات طیبه زاهدان برگزار گردید؛ ضمن تسلیت ایام رحلت بنیانگذار فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: هوشیاری و بصیرت همیشگی آحاد جامعه این نظام را استوار و محکم نگه می‌دارد و با صلابت پیش خواهد برد.
وی افزود: مردم در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها دلگرم به ولایت فقیه هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: تبیین نگاه و اندیشه‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری برای همگان یک ضرورت است و نسل امروز بیش از هر زمانی نیازمند دریافت این اندیشه‌ها که سرشار از مبانی اسلام و قرآن و ولایت فقیه است؛ می‌باشد.
بروشکی بیان داشت: نسل نوجوان و جوان امروز باید بداند که این نظام با چه خون دل‌هایی حاصل شده و در این بین یکی از رسالت‌های مهم جامعه بزرگ و فهیم فرهنگی تبیین و روشنگری در سطح جامعه و در بین مخاطبان و جامعه هدف است.
وی گفت: حضرت امام بنیانگذار فقید انقلاب از سرآمدان عصر و زمان و تاریخ خود بود و اکنون انقلاب اسلامی در سایه هدایت‌های امامین انقلاب به جهان صادر شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: حضرت امام در زمان خود سه تحول شگرف را در سطح کشور، در بین ملت و در جامعه جهانی ایجاد نمود و ایران اسلامی را زنده و پاینده کرد و مردم را تعیین کننده امورات دانست.
وی افزود: امروز به برکت همین نظام و شهدای والا مقام در سایه تلاش و مجاهدت و کوشش بی‌وقفه، دستاوردهای عظیمی در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف حاصل شده که موجب زینت و عزت نظام جمهوری اسلامی و جامعه جهانی گردیده است.
بروشکی بیان داشت: امروز بیش از پیش قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی، توسعه نهضت بیداری اسلامی، تحول در سطح جهان و ایجاد ایمان و امید در دل مردم فزونی یافته است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار