مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

آیت‌الله رئیسی، نماد خدمت ماندگار و خلوص نیت بود

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله رئیسی، نماد خدمت ماندگار و خلوص نیت بود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان؛ حسن بروشکی در پیامی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان را به حضرت صاحب الزمان(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت وفادار و شهیدپرور ایران اسلامی، خانواده شهدای این حادثه، فرهنگیان فهیم و دانش‌آموزان عزیز تسلیت گفت.

متن پیام حسن بروشکی به شرح زیر است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم 

از 12 مرداد 1400 تا 30 اردیبهشت 1403 مردم ایران، مردی را دیدند که با ارائه گفتمان خدمت و تشکیل دولت انقلابی، نور امید را نه در دل‌های قاطبه مردم ایران بلکه محرومان جهان زنده کرد. بازگشت به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی، توسعه درون‌زا با تکیه بر جوانان و نگاهی نوین در دیپلماسی بین‌المللی از اهم فعالیت‌های دولت سیزدهم در این مدت کوتاه بوده است.

آری! او خسته نشد و خستگی را خسته کرد. دولتش دولت کار و فعالیت و خدمت بود و همچون یار دیرین خود، سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راه خدمت، شهد شیرین شهادت را نوشید و آسمانی شد و نام و یادش تا ابد در دل‌ها و قلب‌ها ماندگار شد. آیت‌الله رئیسی، نماد خدمت ماندگار و خلوص نیت بود.

بی‌شک خدمات دولت آیت‌الله رئیسی در حوزه آموزش و پرورش و اجرای طرح‌های بر زمین مانده از جمله سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه نظام تعلیم و تربیت، هیچ‌گاه از جریده ذهن ما پاک نخواهد شد.

ابراهیم رئیسی، دیروز در مسیر خدمت به جمع رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر فرهنگی، شهیدان رجایی و باهنر پیوست. بی‌شک جایگاه او در جوار رحمت الهی خواهد بود. 

اینجانب شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که در راه اعتلای نظام اسلامی و در راستای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی به وقوع پیوست را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران، خانواده‌های شهدای والامقام، عموم فرهنگیان فهیم و دانش‌آموزان عزیز تعزیت و تسلیت گفته و از درگاه الهی علوّ درجات را برای همه شهدای این حادثه تلخ آرزومندم.

حسن بروشکی 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار