لاریجانی: اقدامات ستاد تدابیر ویژه دولت باید به تصویب شورای عالی امنیت و رهبری برسد

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اقدامات و تصمیمات ستاد تدابیر ویژه دولت برای جلوگیری از دخل و تصرف باید به تصویب شورای عالی امنیت ملی و تایید مقام معظم رهبری برسد.

کد مطلب: ۸۱۳۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
لاریجانی: اقدامات ستاد تدابیر ویژه دولت باید به تصویب شورای عالی امنیت و رهبری برسد

علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درنشست علنی امروز(یکشنبه) در اخطاری با استناد به ماده 49آئین نامه داخلی مجلس در خصوص گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره تخلفات نفتی اظهار کرد: گزارشی که تحت عنوان تخلفات دولت در بودجه سال 96 کل کشور تهیه شد ناظر به مجموعه اقدامات دولت است .

وی ادامه داد: ساختار ستاد تدابیر ویژه دولت قانونی است اما اقدامات آن فراقانونی و دخل و تصرف در بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی است به همین جهت این انتظار وجود دارد که توجه بیشتری به این مسئله از سوی مجلس شورای اسلامی صورت بگیرد.

در ادامه جلسه علنی امروز علی لاریجانی که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به این نماینده تهران یاداور شد: بر اساس همین تخلفات در بودجه سال 97 تدابیری صورت گرفت و همچنین مقرر شد که اقدامات ستاد تدابیر ویژه دولت به تصویب شورای عالی امنیت ملی و تایید مقام معظم رهبری برسد تا دخل و تصرفی در آن صورت نگیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار