رفیعی در گفت‌وگو با پانا:

تهران به مدیری توانمند نیاز داشت؛ از انتصاب استاندار جدید حمایت می‌کنیم

معتمدیان می‌تواند مسائل تهران را مدیریت کند

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس، استاندار جدید تهران را مدیری توانمند دانست و گفت تهران به مدیری توانمند نیاز داشت؛ از انتصاب ایشان خوشحال هستیم و از این تصمیم دولت حمایت می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۵۱۱۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تهران به مدیری توانمند نیاز داشت؛ از انتصاب استاندار جدید حمایت می‌کنیم

سمیه رفیعی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به انتصاب محمدصادق معتمدیان به عنوان استاندار تهران، اظهار کرد: «معتمدیان یک مدیر توانمند اجرایی است. تهران نیز شهری است مملو از مسائل متنوع و مختلف که هر یک از این مسائل به چالش‌های بزرگی تبدیل شده است. بنابراین به کسی نیاز بود که هم حوزه مدیریتی را خوب بشناسد و مدیر توانمندی باشد و هم بر چالش های استان اشراف داشته باشد.»

وی افزود: «دکتر معتمدیان در استان آذربایجان غربی نشان دادند که مدیری هستند که به دنبال وحدت آفرینی هستند و در استان آذربایجان غربی به دور از هر نوع حاشیه صرفا به موضوع ارتقای وضعیت استان پرداختند و در یک شرایط امن و با آرامش مسئولیت استان را بر عهده گرفتند. تهران نیز به چنین مدیری نیاز داشت. از انتصاب ایشان خوشحالیم و از این تصمیم دولت حمایت می کنیم.»

رفیعی خاطرنشان کرد: «با توجه به اینکه یک دوره در مجلس بودم، نسبت به انتخاب دکتر معتمدیان خوش‌بین هستم. طبق شناختی که از ایشان دارم، می‌دانم که می‌توانند مسائل تهران را مدیریت کنند و ان‌شالله اتفافات خوبی در انتظار تهران خواهد بود.»

لازم به ذکر است، محمدصادق معتمدیان در جلسه عصر امروز هیات دولت به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.  معتمدیان  متولد ۱۳۴۹ در کرمانشاه، دارای مدرک کارشناسی اقتصاد و کارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه ارومیه است. وی در ۲۷ مهر ۱۳۹۹ به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب شد و  پیش از آن نیز به مدت ۲۲ ماه استاندار خراسان جنوبی بود.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و کارشناسی اقتصاد است و از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی وی می‌توان به استاندار خراسان جنوبی (از آذرماه ۱۳۹۷ لغایت مهر ماه ۱۳۹۹) و استاندار خراسان رضوی (از مهرماه ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰) اشاره کرد. معتمدیان از ۱۴۰۰ تاکنون استاندار آذربایجان غربی هم بود.

استاندار جدید تهران که دانش‌آموخته کارشناسی و کارشناسی‌ارشد مدیریت است، از ۲۰ سال قبل مسئولیت‌های متعددی در دستگاه‌های اجرایی کشور داشته است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار