دنیامالی در گفت‌وگو با پانا:

ورزش قهرمانی باید از ورزش آموزش و پرورش آغاز شود

دانش‌آموزان ورزشکار برای شرکت در مسابقات ژیمنازیاد جهانی ۲۰۲۴ عازم بحرین می‌شوند

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ورزش قهرمانی باید از ورزش آموزش و پرورش آغاز شود، گفت در دولت چهاردهم با توجه به هماهنگی‌هایی که بین دستگاه‌ها وجود دارد، توجه خاصی به ورزش دانش آموزی خواهیم داشت.

کد مطلب: ۱۵۰۹۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ورزش قهرمانی باید از ورزش آموزش و پرورش آغاز شود

احمد دنیامالی در گفت‌وگو با پانا در خصوص توسعه ورزش دانش آموزی و همکاری با وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد:‌ «ورزش دانش آموزی برای ما در حوزه المپیادها و استعدادیابی حائز اهمیت است.»

وی افزود: «آخر این ماه ما در چند رشته دانش آموزان را به المپیادهای ورزشی می‌فرستیم که برای نخستین بار است، صورت گرفته است. کاروان دانش‌آموزان ورزشکار دختر و پسر ایران برای حضور در مسابقات ژیمنازیاد جهانی ۲۰۲۴ بحرین، عازم این کشور می‌شوند. این المپیاد جهانی است. در این راستا به فدراسیون ورزش دانش آموزی کمک مالی کردیم.» 

 وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: «اعتقاد و باور داریم که ورزش ما در حوزه قهرمانی اساسا باید از ورزش آموزش و پرورش آغاز شود.»

وی ادامه داد: «اخیراً توافقی با وزارت آموزش و پرورش داشتیم که روزهای پنجشنبه و جمعه که مدارس تعطیل است، ما امکانات ورزشی را در اختیار خانواده‌های آموزش و پرورشی قرار دهیم تا این از این ظرفیت استفاده شود. در دولت چهاردهم با توجه به هماهنگی‌هایی که بین دستگاه‌ها وجود دارد، توجه خاصی به ورزش دانش آموزی خواهیم داشت.»

خبرنگار : آناهیتا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار