در گفت وگو با شبکه المیادین؛

قالیباف: به هر تجاوزی با قدرت پاسخ می‌دهیم

تهران (پانا) - محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت بارها اعلام کرده‌ایم که خواستار گسترش جنگ نیستیم اما به هر تجاوزی با قدرت و به شکل مناسب پاسخ می‌دهیم.

کد مطلب: ۱۵۰۹۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
قالیباف: به هر تجاوزی با قدرت پاسخ می‌دهیم

 قالیباف در گفت وگو با شبکه المیادین افزود: ما این موضوع را پیشتر به صراحت نشان دادیم و امیدواریم که دشمنان عبرت گرفته باشند.

وی اضافه کرد: ما منظور از پاسخ «درچارچوب و ضوابط» را متوجه نمی‌شویم و هیچ تجاوزی به کشورمان را بدون پاسخ نمی‌گذاریم.

قالیباف تصریح کرد: پاسخ ما در عملیات «وعده صادق۲» فقط نظامی بود و پایگاه‌های نظامی، اطلاعاتی و امنیتی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار دادیم.

وی اظهارکرد: ما از هیچ چیزی ترس نداریم و من در سفر به لبنان شخصا هدایت هواپیما را برعهده داشتم و مایه خرسندی و خوشحالی ما است که در میان مردم لبنان باشیم و از مکان‌های آسیب دیده بازدید کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: ما خواستیم بگوئیم که به رهبرمان حضرت آیت الله خامنه ای اقتدا می‌کنیم که به رغم همه تهدیدهای دشمن، نماز جمعه را اقامه کردند.

قالیباف اضافه کرد: ما هراسی نداریم و این سفر را براساس قوانین بین المللی انجام دادیم و هیچ ترسی از آمدن به لبنان نداریم.

وی اظهارکرد: شایعاتی که درباره سردار اسماعیل قاآنی در جریان است، درچارچوب انتشار اخبار کذبی است که به صورت مغرضانه منتشر می‌شود.

قالیباف تصریح کرد: سردار قاآنی در سلامت کامل است و در حال انجام وظایف و ماموریت‌های ویژه خود است.

وی گفت: بارها اعلام کردیم که آسمان و زمین کشورهای همسایه نباید مبدا یا مسیر تجاوز و تهدید ایران قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر چنین اتفاقی بیفتد، طبیعی و روشن است که هرجایی که از آنجا به ایران تجاوز شود را هدف قرار دهیم.

قالیباف اضافه کرد: اطمینان داریم که همسایگان ما در غرب آسیا این موضوع را رعایت می‌کنند همانطور که پیشتر رعایت کردند و ما با همه کشورهای منطقه روابط خوب و مسالمت آمیزی داریم.

وی اظهارکرد: ما در ایران بر سر این موضوعات اتفاق نظر داریم و این اتفاق نظر در رفتار و واکنش‌های ما متبلور است.

قالیباف گفت: ما درباره پشتیبانی از ملت‌های لبنان و فلسطین و یاری آنها اتفاق نظر داریم.

وی بیان کرد: ملت ما و همه امت اسلامی از ملت‌های لبنان و فلسطین حمایت مادی و معنوی می‌کنند.

قالیباف افزود: بی تردید مقاومت مانند گذشته از این حمایت و توجه برخوردار خواهد بود.

وی تصریح کرد: طبیعی است که ما در بازسازی زیرساخت‌ها و مناطق آسیب دیده مشارکت کنیم و ما و همه کشورهای اسلامی از این موضوع حمایت خواهند کرد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار