صوفی در گفت‌وگو با پانا:

شرط موفقیت و غلبه بر مشکلات مردم، همکاری قوای سه‌گانه است

دستگاه‌های نظارتی نسبت به اختلاف‌افکنی حساسیت نشان دهند

تهران(پانا) - نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید بر اهمیت ارتباط بین دولت و مجلس گفت: شرط موفقیت و غلبه بر مشکلات مردم همکاری سه قوا به خصوص قوه مجریه و قوه مقننه با یکدیگر است.

کد مطلب: ۱۵۰۹۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
شرط موفقیت و غلبه بر مشکلات مردم، همکاری قوای سه‌گانه است
عباس صوفی در گفت‌و‌گو با پانا با تاکید بر اهمیت تداوم رویکرد همدلانه بین دولت و‌ مجلس، بیان کرد: «رای اعتماد نمایندگان مجلس به کابینه دولت چهاردهم نشان داد که مجلس می‌خواهد با دولت همراهی و همکاری داشته باشد. اساسا شرط موفقیت و غلبه بر مشکلات مردم و شرایط اقتصادی جامعه همکاری سه قوا به خصوص قوه مجریه و قوه مقننه با یکدیگر  است. دکتر پزشکیان نیز همواره در سخنان خود بر شعار وفاق تاکید داشته اند و مجلس هم برادری خود را نسبت به دولت ثابت کرد.»

وی تصریح کرد:« هرگاه دولت در جهت حل مشکلات مردم لایحه ای به مجلس ارسال کند یا کمکی  بخواهد، مجلس کنار دولت خواهد بود. دولت باید در جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به میدان بیاید بنابراین اگر ارتباطی بین دولت و مجلس نباشد قطعا مسائل حل نخواهد شد، به همین خاطر معتقدم همچنان باید این وفاق و همدلی بین قوای سه گانه به خصوص قوه مجریه و مقننه برقرار باشد.»

نماینده مردم همدان در مجلس اظهار کرد: «ما خط قرمزی داریم به نام قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری که همواره در همه صحبت‌ها و رهنمودهایشان بر حمایت از دولت تاکید کرده اند، در واقع خط مشی ایشان همیشه حمایت از دولت‌ها بوده است.»

وی در پایان گفت: «سعی در ایجاد اختلاف بی اساس و‌ بدون دلیل، کوبیدن بر طبل دشمن است. این که به دولت راهکار و پیشنهاداتی در حل مشکلات ارائه دهیم، خود نوعی کمک به دولت است اما آن‌هایی که بی دلیل اختلاف افکنی می‌کنند در زمین دشمن بازی می کنند و دستگاه های نظارتی باید نسبت به این مواردحساسیت نشان دهند.»

 

 
 
 
 
 
 
 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار