معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس:

سردار قاآنی در صحت و سلامت مشغول فعالیت است

تهران (پانا) - معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس گفت‌ بسیاری از ما می‌پرسند که سردار قاآنی چه شد؛ او در صحت و سلامت بوده و مشغول فعالیت است.

کد مطلب: ۱۵۰۸۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سردار قاآنی در صحت و سلامت مشغول فعالیت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ایرج مسجدی در همایش تجلیل از موکب‌داران و خادمان اربعین حسینی در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی، اظهار داشت: اسرائیل غاصب بعد از کشتار وحشیانه در منطقه، امروز به سراغ حزب‌الله یعنی بازوی اصلی مقاومت و پشتیبان غزه رفته است. جنگ توسط آنها و با انفجار دستگاه‌های پیجر شروع شد. پس از آن، سید مقاومت را به شهادت رساندند و امروز هم هر روز تعدادی از مردم مظلوم ضاحیه را به شهادت می‌رسانند.

‌معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بعد از کشتار در غزه و حمله به حزب‌الله و ... موفق به پیشرفت زمینی نشد و دارد انتقام را از مردم ضاحیه لبنان می‌گیرد، گفت: تعدادی از نیرو‌های نظامی رژیم اشغالگر کشته شدند، اما نتوانستند مقاومت را از پا در آورند؛ برای همین وارد لبنان شدند. با وجود اینکه یک سال از جنگ مقاومت فلسطین در غزه می‌گذرد، ولی آمادگی مقاومت بیشتر شده است، تا جایی که حماس ۹۰ درصد آماده نبرد است.

‌سردار مسجدی با اشاره به اینکه غزه و حماس در جلسات می‌گویند که مبادا کسی سازش کند و در برابر رژیم اشغالگر کوتاه بیاید، تاکید کرد: آنها معتقدند که یا اسرائیل باید شروط را بپذیرد یا جنگ را ادامه می‌دهیم و ما آماده نبرد هستیم.

‌وی خاطرنشان کرد: حتی یک خانواده فلسطینی حاضر نشده از غزه بیرون برود. آنها می‌خواستند مردم را به اردن و … کوچ بدهند، اما مردم برای حمایت از فرزندانشان ماندند و مقاومت کردند. حزب‌الله نیز برای سال‌ها مبارزه و مقاومت برنامه‌ریزی کرده است.

‌معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس در ادامه در خصوص اینکه آیا مواکب می‌توانند در مقاومت نقشی داشته باشند؟ گفت: بله. در بخشی که مربوط به مجروحان و آوارگان است، موکب‌ها می‌توانند کمک موثری کنند. مواکب، جریان مردمی و قدرتمند هستند.

‌سردار مسجدی خاطرنشان کرد: جریان اربعین در عراق مردمی است و حتی ستاد اربعین ندارند. در عراق ۲۰ روز همه چیز تعطیل می‌شود و همه از وزیر و مسئول گرفته تا مردم عادی در موکب‌های عشایر خود در حال خدمت هستند. عراقی‌ها وقتی نام امام حسین (ع) به میان می‌آید انسان‌های دیگری می‌شوند.

‌وی از موکب‌داران خواست خدمت خالصانه و متواضعانه داشته باشند و افزود: موکب‌ها هر سال به دنبال زمین نروند. جا‌های ثابت برای مواکب پیدا کنید و بخرید و ساختمان بسازید. باید مواکب ثابت داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس با بیان اینکه سعی کنید خرید‌های مواکب را از عراق انجام دهید و اجازه دهید آنجا رونق پیدا کند، گفت: «دَر» موکب باید برای همه باز باشد. عراقی‌ها نباید از موکب‌های ایرانی و ایرانی‌ها از موکب‌های عراقی فاصله بگیرند. باید میهمان خارجی را به موکب‌های ایرانی دعوت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار