میرزایی در گفت‌وگو با پانا:

حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه نشان داد که ما ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد

تهران (پانا) - نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت مستحکم وارد شدن مقام معظم رهبری و حضور ایشان در نماز جمعه نشان‌دهنده این است که ما ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد و این برای دنیای اسلام دستاورد است.

کد مطلب: ۱۵۰۷۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه نشان داد که ما ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد

غلامرضا میرزایی در گفت‌وگو با پانا در خصوص بیانات روز گذشته رهبر انقلاب، اظهار کرد: «صحبت‌های مقام معظم رهبری همیشه جامع و کامل است. تحلیل‌های ایشان برای افکار عمومی جامعه یا حتی اشخاص سیاسی دنیا دقیق است. بنابراین ابعاد صحبت‌های ایشان بسیار گسترده است که باید عمیق به این فرمایشات نگاه کرد. فرمایشات روشن رهبر انقلاب این نوید را به امت اسلامی داد که جهان اسلام هیچ‌گاه در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نخواهد کرد.»

وی افزود: «طبق قوانین بین المللی ما در دنیا جایگاهی داریم که برای خدشه وارد نشدن به امنیت کشور باید منطق و قوانین بین‌المللی را مدنظر داشته باشیم. ما نباید امنیت و منفعت خود را با چالش بی ارزش از دست بدهیم. از هر فرصتی برای تثبیت موقعیت خود باید استفاده کنیم.»

این نماینده مجلس گفت: «ما وظیفه داریم که از خود دفاع کنیم و منطقی داریم که اجازه نمی‌دهیم کسی بر ما سلطه یابد. از سویی دیگر به قوانین بین المللی پایبند هستیم. جلسات شورای عالی امنیت ملی تعیین می‌کند که چه عملی انجام دهیم تا کوچکترین تخطی به منافع ملی کشور صورت نگیرد.»

میرزایی ضمن تاکید بر حفظ وحدت مسلمانان اظهار کرد: «قطعا اقدامات اخیر جمهوری اسلامی ایران موجب غرورآفرینی امت اسلامی شده است. امت اسلامی جدا از سران کشورها به این موضوع به عنوان یک افتخار می‌نگرند. این مقبولیت موجب مستحکم تر شدن حاکمیت می‌شود. افکار جهان اسلام به دنبال یک راهبرد است. در این شرایط که آمریکا در راس استکبار جهانی است، مستحکم وارد شدن مقام معظم رهبری و حضور ایشان در نماز جمعه نشان‌دهنده این است که ما ذره‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد و این برای دنیای اسلام دستاورد است.»

وی در پایان خاطر نشان کرد: «ملت ایران یک هسته اصلی است که همه تفکرها و اقشار مختلف باید به این موضوع دقت کنند و اشخاص از درون کشور ساز جداگانه‌ای بزند. فرمایشات رهبری باید با دقت مورد لحاظ قرار گیرد تا صدای واحدی از کشور شنیده شود.»

لازم به ذکر است، رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه تهران با بیان این که کار درخشان نیروهای مسلح ما دو سه شب قبل یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود، تاکید کردند: در انجام وظیفه نه تعلل می‌کنیم و نه شتاب زده می‌شویم و آنچه که منطقی، معقول و درست و نظر تصمیم‌گیران سیاسی و نظامی است در وقت خود انجام می‌گیرد و در آینده هم اگر لازم شود باز انجام خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار