حیات‌مقدم در گفت‌وگو با پانا:

جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق ۲ سیستم راداری اسرائیل را هک کرد

رژیم صهیونیستی برای نخستین بار نتوانست از گنبد آهنین استفاده کند

تهران(پانا) - یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق ۲ سیستم راداری اسرائیل را هک کرد، گفت: رژیم صهیونیستی برای نخستین بار نتوانست از گنبد آهنین استفاده کند.

کد مطلب: ۱۵۰۶۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق ۲ سیستم راداری اسرائیل را هک کرد

امیر حیات مقدم، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به عملیات وعده صادق ۲ و احتمال پاسخ رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: «ما از جنگ دو منظور داریم اولین  منظور ما، جنگ گسترده است  و دومین منظور جنگی است در حد موشک. اگر منظور از جنگ، نوع گسترده آن باشد، ما این جنگ را با اسرائیل نخواهیم داشت.»

وی در خصوص بازدارندگی عملیات وعده صادق ۲، بیان کرد: «باید این را لحاظ کنیم و بدانیم که ما در عملیات وعده صادق ۲ سیستم راداری اسرائیل را هک کردیم و برای نخستین  بار این اتفاق افتاد که اسرائیل  نتوانست از گنبد آهنین خود استفاده کند و ۹۰ درصد موشک‌های ما به هدف اصابت کرد. بنابراین آمریکا و اسرائیل برای اولین بار مورد هک جمهوری اسلامی قرار گرفتند و این  موضوع برای آن‌ها سنگین خواهد بود.»

وی اضافه کرد: «من احتمال می‌دهم آمریکا و اسرائیل اقدامی نمی‌کنند و جنگ غزه و لبنان هم تمام خواهد شد.»

نماینده مردم ماهشهر و امیدیه در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: «درست است که رسانه‌های اسرائیلی بسیاری از مطالب را بازگو نمی‌کنند اما ما پایگاه‌های هوایی آنان را  مورد اصابت قرار دادیم. در اینجا مساله مهم این است که اقدام اخیر جمهوری اسلامی ایران تمام کننده و بازدارنده بوده است.»

لازم به ذکر است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی عملیات وعده صادق ۲ سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ با صدها موشک تل‌آویو، پایتخت رژیم صهیونیستی و بندر حیفا را مورد هدف قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار