لاریجانی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

تهران (پانا) - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۵۰۵۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
لاریجانی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

در پیام علی لاریجانی آمده است: شهادت و عروج ملکوتی مرد بزرگ مقاومت در منطقه، حسن نصرالله قهرمان، به‌دست نامردان کثیف صهیونیست، گرچه برای مجاهدان مسلمان به‌خصوص سلحشوران حزب‌الله لبنان و ملت لبنان بسیار تأثربرانگیر است، فقدان او نظیر شهادت سردار سلیمانی دردی است که هرگز از دل‌ها محو نمی‌شود.

وی افزود: این رژیم جعلی که به‌صورت آژانس آدم‌کشی درآمده است، در بحران مشروعیت داخلی و بین‌المللی تصمیم گرفته خود را به بی‌کلگی سیاسی و امنیتی بزند تا دستاوردی ناچیز به دست آورد و بتواند رژیم را سرپا نگهدارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در این روش دیوانگی ساختگی، آمریکا و غرب زمان را با الفاظ ظاهری سپری می‌کنند، اما در عمل با ارسال سلاح و تجهیزات وسیع مسیر این جنایات را مهیا می‌نمایند، لذا واقعاً شریک جرم این رژیم سفاک هستند و این امر در محاسبات مقاومت منطقه مدنظر قرارخواهد گرفت.

لاریجانی افزود: إن‌شاءالله با جهاد فراگیر نیرویهای مقاومت در منطقه و هدایت‌های رهبری معظم، همگان در مقابله با این جانیان به پا خواهند خاست تا دیگر کسی در منطقه اجازۀ چنین گستاخی‌ای به ساحت مسلمانان پیدا نکند.

وی ادامه داد: شهادت این مرد الهی را به خانوادۀ محترمشان و همۀ نیروهای مقاومت به‌خصوص اعضای حزب‌الله تسلیت عرض می‌کنم و قطعاً در آینده این رژیم درمانده با پیشمانی موجودیت خویش را از دست خواهد داد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار