آزادی خواه در گفت‌و‌گو با پانا:

رئیس جمهور در سازمان ملل به «استکبارستیزی» و «روحیه ضدتروریسمی» جمهوری اسلامی اشاره کرد

تهران (پانا) - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل مواردی را بیان کردند که اشاره به استکبارستیزی و روحیه ضدتروریسمی جمهوری اسلامی ایران داشت.

کد مطلب: ۱۵۰۴۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمهور در سازمان ملل به «استکبارستیزی» و «روحیه ضدتروریسمی» جمهوری اسلامی اشاره کرد

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با پانا در خصوص بیانات رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: «رئیس‌جمهور در این سفر مواردی را بیان کردند که اشاره به استکبارستیزی و روحیه ضد تروریسم بودن جمهوری اسلامی ایران داشت. ایران همواره در منطقه حامی مردم مظلوم بوده مخصوصا مردم مظلوم غزه که امروز درگیر خشونت هستند و صهیونیست‌ها به آنها حمله می‌کنند؛ جمهوری اسلامی ایران حتما اعلام انزجار خود را بیان خواهد داشت.»

وی افزود: «تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران باید به سمع و نظر مردم برسد. دنیا باید بداند که ما در مذاکرات برجامی اثبات کردیم که اهل مذاکره هستیم و این آمریکا بود که برجام را پاره کرد و از آن خارج شد. تا زمانی که آمریکا با این راهبرد جلو رود، حتما دشمن درجه یک ما در دنیا خواهند بود.»

آزادی خواه با بیان اینکه ما باید برای رفع تحریم‌ها و خنثی سازی تحریم راهبرد جدی تعیین کنیم، گفت: «نخستین راهبرد روحیه جهادی و ولایت‌پذیری است. دولت چهاردهم باید همراهی خود با آرمان‌های انقلاب، ولایت و مردم را اثبات کند. برای رسیدن به این هدف باید از وفاق بهره‌ بگیرد. مجلس شورای اسلامی با رای اعتماد به وزرا نشان داد که اهل وفاق است و اگر دولتی دست دوستی دراز کند، مجلس حتما فضای تعاملی را تقویت خواهد کرد.»

نماینده مردم ملایر در مجلس اصافه کرد: «حوزه اقتصاد و معیشت و حمایت از تولید داخل از ضروریاتی است که آقای رئیس جمهور باید مدنظر قرار دهد.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار