پزشکیان در صحن علنی مجلس:

در هفته وحدت به مجلس آمدم تا به تحقق وحدت و انسجام کمک کنم

سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری و قانون برنامه هفتم توسعه میثاق ماست

تهران (پانا) - رئیس جمهور گفت در هفته وحدت به مجلس آمدم تا به تحقق وحدت و انسجام کمک کنم.

کد مطلب: ۱۵۰۲۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
 در هفته وحدت به مجلس آمدم تا به تحقق وحدت و انسجام کمک کنم

مسعود پزشکیان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده قصد سخنرانی نداشتم و چیزی هم از پیش آماده نکرده بودم. در این هفته وحدت، صرفاً آمده‌ایم تا در خدمت شما باشیم و در این مسیر به تحقق وحدت و انسجام کمک کنیم. اگر در این راه مشکلاتی وجود دارد، از شما می‌خواهیم که همراهی و کمک کنید، چرا که ما نیز در کنار شما خواهیم بود.

وی افزود: آنچه در ابتدا گفته شد، صرفاً به منظور اخذ رأی و حمایت نبوده است. ما همچنان به آن تعهدات پایبندیم و به دغدغه‌ها و سخنان شما گوش خواهیم داد. در حد توان، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا آن‌ها را در عمل اجرا کنیم. این تعهد، از روی اعتقاد قلبی است و برخلاف تصور عده‌ای، هدف ما تنها گذر از مشکلات کوتاه‌مدت و سپس رها کردن آن‌ها نیست. ما به سخنان و وعده‌هایی که دادیم پایبندیم و همچنان در خدمت شما خواهیم بود.

وی ادامه داد: طبق قانون برنامه هفتم توسعه جلو می‌رویم  و هرجا نتوانستیم که آن را اجرا کنیم، به شما می گوییم این بند به این علت قابل اجرا نیست و شما راه‌حل بدهید. ان شاءالله وحدت و انسجام با هم دیگر داشته باشیم.

رئیس جمهورتاکید کرد: ما صرفا شعار وفاق ندادیم، بلکه معتقدم اگر بخواهیم مشکل کشور را حل کنیم و در منطقه در مقابل تجاوز بیگانه بایستیم، وحدت هم در داخل کشور و هم با کشورهای اسلامی باید شکل بگیرد و دست از اختلاف بردایم.

وی تصریح کرد: سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی رهبری و قانون برنامه هفتم توسعه میثاق ماست.

رئیس جمهور در پایان افزود: تلاش خواهیم تا جایی که از دست ما برمی‌آید و توان داریم، برنامه هفتم توسعه را اجرا کنیم و جایی هم که نتوانستیم اجرا کنیم، به شما می‌گوییم. هرکسی که مدعی است جلو بیاید و کمک کند و حاضریم اختیار داده تا آنچه ما بلد نیسیتم را اجرا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار